English

رئیس کمیته امداد دیر:

یک میلیارد و ۴۴۲ میلیون ریال کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان دیری

رئیس کمیته امداد شهرستان دیر از پرداخت 40 فقره کمک هزینه جهیزیه به نو عروسان تحت حمایت این نهاد در سال جاری خبر داد.

یک میلیارد و 442 میلیون ریال کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان دیری

به گزارش خبرگزاری موج، مسلم انیژپور رئیس کمیته امداد شهرستان دیر با اشاره به اینکه فراهم کردن زمینه ازدواج آسان برای جوانان مددجو از اولویت‌های مهم کمیته امداد است، گفت: این نهاد با پرداخت کمک هزینه ازدواج و تامین جهیزیه نوعروسان تحت حمایت گام‌های خوبی را برداشته است.

وی با بیان اینکه بیش از یک میلیارد و 442 میلیون ریال کمک هزینه جهیزیه از ابتدای سال جاری تا کنون به نوعروسان کمیته امداد پرداخت شد، گفت: 40 نو عروس از محل این کمک‌ها به خانه بخت رفتند.

انیژپور با تاکید بر اینکه در پرداخت جهیزیه و کمک هزینه ازدواج، خانوارهای ایتام و ساکنین مناطق محروم در اولویت بوده‌اند، گفت: منابع پرداختی این کمک‌ها علاوه بر اعتبارات داخلی کمیته امداد، توسط خیران و حامیان نیکوکار در قالب طرح کوثر تامین و به عروس دامادان تحت حمایت کمیته امداد اهدا می‌شود.

رئیس کمیته امداد شهرستان دیر با اشاره به اهمیت تشکیل خانواده و جلوگیری از ورود بسیاری از آسیب‌های اجتماعی به درون آن، افزود: کمیته امداد علاوه بر اهدا جهیزیه به جوانان مددجو، گام های بلندی در راستای پایداری این زندگی مشترک برداشته است.

وی گفت: با تشکیل دوره‌های آموزشی پیش از ازدواج و ارائه مشاوره‌های فردی و گروهی نسبت به افزایش آگاهی جوانان در زمینه زندگی مشترک و نحوه برخورد با موانع و مشکلات آن اقدام می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

وب گردی