English

برای انتخاب مهاجم اول شیر یا خط نخواهد کرد

سرمربی تیم فوتبال انگلیس اعلام کرد انتخاب مهاجم اول تیمش شیر یا خط نمی‌اندازد.

برای انتخاب مهاجم اول شیر یا خط نخواهد کرد

به گزارش خبگزاری موج، انگلیس در دومین دیدار خود در جام ملت های اروپای ۲۰۱۶ برابر ولز همسایه خود به میدان رفت که این دیدار با برتری ۲ بر یک سه شیرها در دقیقه ۹۰ به پایان رسید. روی هاجسون، سرمربی انگلیس، بعد از پیروزی برابر ولز در نشست خبری خود گفت: بازی خیلی سخت و حساسی را پشت سر گذاشتیم. بعد از آنکه گل اول را دریافت کردیم کار برایمان خیلی سخت شد. اواخر بازی وقتی بازی با تساوی به پایان می‌رسید پیش خودم گفتم اکنون باید به نشست خبری بیایم و درباره بدشانسی دوباره‌مان با شما حرف بزنم چرا که در این دیدار هم از ابتدا تا پایان مسابقه توپ و میدان در اختیار ما بود و در نیمه دوم حریف هیچ حمله‌ای روی دروازه نداشت و ما موقعیت‌های زیادی از دست دادیم. خوشبختانه در دقیقه ۹۲ بود که به آنچه می‌خواستیم رسیدیم. شاید گلزنی در آن دقیقه بهتر بوده باشد چرا که روحیه‌مان را بهتر کرد.

سرمربی انگلیس ادامه داد: همه می‌گویند که وقتی شما در بازی قبلی در دقیقه ۹۰ دروازه خود را باز شده می‌بینید حتما در یک بازی این بدشانسی تبدیل به خوش‌شانسی می‌شود و ما در بازی امروز دیدیم که اتفاق بازی با روسیه به دست فراموشی سپرده شد و جنبه مثبتش برای ما رخ داد.

در ادامه یکی از خبرنگاران انگلیسی از هاجسون سوال کرد که بین واردی و هری کین شیر یا خط می‌اندازد که کدام بازی کند یا دلیلی پشت بازی کردن آن‌هاست که هاجسون پاسخ داد: شیر یا خط نیست. این یک تصمیم کنترل شده است. در بازی امروز حدس می‌زدم که هری کین به دلیل بازی قبل برابر روسیه خسته شده باشد به همین خاطر واردی را در نیمه دوم به جای او به میدان آوردم و البته به بقیه مهاجمان تیم هم بازی دادم. من به عنوان مربی وظیفه‌ام این است که همه بازیکنانم را کنترل کنم. همه بازیکنان دوست دارند بازی کنند و این منم که باید تصمیم بگیرم بر مبنای شرایط بازیکن و بازی، کدام را به میدان بفرستم. اگر بازی با تساوی صفر - صفر دنبال می‌شد این تغییرات را انجام نمی‌دادم.

هاجسون در پایان درباره تماشاگران دو تیم نیز گفت: هر دو طرف تماشاگران خوب و پرشوری داشتند و من از تماشاگران تشکر می‌کنم که حمایت خوبی هم از ما کردند. ولزی‌ها هم حمایت خوبی از تیم‌شان کردند و هیچ مشکلی به وجود نیامد. ولزی‌ها هم باید خوشحال باشند که در چنین تورنمنت معتبری عملکرد خوبی از خودشان نشان دادند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر