English

تیم ملی والیبال صربستان وارد تهران شد

تیم ملی والیبال صربستان که به دلیل حملات تروریستی فرودگاه استانبول سفرش به تهران با وقفه روبرو شده بود، بامداد امروز وارد تهران شد.

تیم ملی والیبال صربستان وارد تهران شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال صربستان در لیگ جهانی با تیم های ایران، ایتالیا و آرژانتین هم گروه است.

این تیم که قرار بود بامداد سه‌شنبه وارد تهران شود، با ۴۸ ساعت تاخیر و به دلیل نامساعد بودن شرایط و حملات تروریستی فرودگاه آتاتورک استانبول، ساعت۱:۳۰ دقیقه بامداد امروز(پنج‌شنبه) وارد فرودگاه امام خمینی(ره) شد. تیم ملی والیبال آرژانتین روز سه‌شنبه و ایتالیا روز چهارشنبه وارد تهران شده بودند و با ورود کاروان ۲۲ نفره صربستان، پرونده ورود تیم های خارجی لیگ جهانی به تهران بسته شد. هفته سوم و پایانی دور مقدماتی سطح یک لیگ جهانی والیبال از روز جمعه ۱۱ تیرماه آغاز می شود و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت. در هفته سوم لیگ جهانی، ۱۸ دیدار در سطح یک برگزار می شود که ایران، فرانسه و آمریکا میزبان سه گروه هفته سوم هستند. به گزارش موج، تیم ملی والیبال صربستان، نخستین حریف ایران در هفته سوم لیگ جهانی است. این دیدار از ساعت ۲۱ روز جمعه در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی به مصاف یکدیگر می روند.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه