English

قزاقستان جایگزین قطر در رقابت های والیبال جام کنفدراسیون آسیا شد

رئیس رویدادهای بین المللی فدراسیون والیبال، از جایگزین شدن تیم ملی قزاقستان به جای قطر در جام کنفدراسیون مردان آسیا خبر داد.

قزاقستان جایگزین قطر در رقابت های والیبال جام کنفدراسیون آسیا شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از فدراسیون والیبال، پنجمین دوره مسابقات والیبال جام کنفدراسیون مردان آسیا از یکم مهر به میزبانی شهر «ناخوم پاتوم» تایلند آغاز می شود.

هشت تیم برتر قاره کهن آسیا در این رقابت ها حضور دارند که تیم ملی(ب) ایران با ژاپن، استرالیا و کره جنوبی در گروه دوم هم گروه است. رئیس رویدادهای بین المللی فدراسیون والیبال ایران با بیان اینکه قرار بود در گروه نخست این رقابت ها نیز چهار تیم تایلند(میزبان)، چین، قطر و چین تایپه با یکدیگر رقابت کنند، گفت: قزاقستان با داشتن رتبه نهم رده بندی آسیا به دلیل انصراف قطر، جایگزین این تیم شد. «سعید درخشنده» تصریح کرد: دور مقدماتی این رقابت ها از روز پنج شنبه یکم مهرماه آغاز می شود و به مدت سه روز تا شنبه سوم مهرماه ادامه خواهد داشت که تیم ملی ب والیبال ایران به ترتیب به مصاف تیم های استرالیا، ژاپن و کره جنوبی می رود. تیم ملی ب والیبال ایران هم اکنون با ۱۷ بازیکن در اردوی نهایی برای حضور شایسته در این رقابت ها بسر می برد و قرار بود تیم قطر برای برگزاری چند دیدار دوستانه این هفته به تهران بیاید، که به دنبال انصراف این تیم از جام کنفدراسیون والیبال آسیا، این اردو نیز لغو شده است. ایران با دو مدال طلا و یک نقره پرافتخارترین کشور مسابقات والیبال جام کنفدراسیون آسیا است و در رقابت های سال ۲۰۱۶ نیز به دنبال کسب چهارمین مدال خود است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه