English

تیم فوتبال جوانان عراق در ایران اردو می زند

دستیار مربی تیم فوتبال جوانان عراق گفت که این تیم به منظور کسب آمادگی حضور در رقابتهای فوتبال قهرمانی جوانان آسیا در ایران اردو می زند.

تیم فوتبال جوانان عراق در ایران اردو می زند

به گزارش خبرگزاری موج، قصی هاشم امروز (دوشنبه) در بغداد گفت: تیم ملی فوتبال جوانان عراق در خلال این اردوی یک هفته ای در تهران، دو دیدار تدارکاتی برگزار می کند.

این دیدارها روزهای اول و چهارم مهر ماه امسال / ۲۲ و و۲۵ سپتامبر ۲۰۱۶ / به ترتیب برابر تیم های ملی جوانان ایران و تاجکستان برگزار می شود. رقابتهای فوتبال قهرمانی زیر ۱۹سال آسیا نوامبر امسال ۲۰۱۶ / اواخر مهرماه / در منامه بحرین برگزار می شود. تیم ملی فوتبال جوانان عراق پیش از این در امان پایتخت اردن یک اردوی ۱۰ روزه برگزار کرده بود و در جریان این اردو، سه دیدار تدارکاتی با تیم باشگاه الفیصلی و المپیک اردن انجام داد. در رقابتهای فوتبال قهرمانی جوانان آسیا، تیم عراق درگروه دوم با تیم های امارات، کره شمالی و ویتنام هم گروه است. تیم ملی جوانان ایران که با تیم های ژاپن، قطر و یمن هم گروه است، اواخر مهرماه باید در بحرین برای صعود به جام جهانی تلاش کند و در صورت صعود به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها می تواند به عنوان یکی از نمایندگان آسیا به جام جهانی ۲۰۱۷ کره جنوبی راه یابد. رقابتهای قهرمانی جوانان آسیا ۲۰۱۶ به میزبانی بحرین از ۲۲ مهر تا ۹ آبان ۹۵ با حضور ۱۶ تیم برگزار خواهد شد. چهار تیم اول مسابقات قهرمانی جوانان آسیا سهمیه حضور در جام جهانی زیر ۲۰ سال ۲۰۱۷ به میزبانی کره جنوبی را کسب خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه