سرخط خبرها
  • لیگ یک: مس شهربابک دومین تیم صعود کننده به لیگ برتر
  • استقلال ایران در تصویربرداری فضایی با پرتاب سری ماهواره‌های راداری راد
  • اجرای طرح بزرگ مدیریت مصرف برق در جنوب کشور
  • اعزام ۱۹ فرنگی‌کار به جام بین ‌المللی ایروان
  • خرید طلای دولتی رکورد زد
  • راه‌یابی ۶ سانداکار ایران به نیمه‌نهایی رقابت‌های کشورهای سازمان همکاری شانگهای
  • سخنگوی دولت خبر داد: تخصیص دو میلیارد دلار ارز در گام نخست به واردات بخش صنعت
  • وزیر فرهنگ: زنده‌یاد سیمین‌دخت وحیدی شعر را میدان پاسداشت هویت و ایران می‌دانست
  • افزایش نرخ سود سپرده‌های بانکی تکذیب شد
  • وزیر ارتباطات: پایداری برق سایت‌های ارتباطی باید تضمین شود
  • آماده‌باش هلال‌احمر در پی احتمال وقوع سیلاب و بارش‌های شدید در ۹ استان
  • آزمون و مصاحبه از فرایند صدور مجوز مشاور املاک و نمایشگاه خودرو حذف شد
  • تمرین آسمانخراش‌های ایرانی در اردن
  • عراقچی به عراق سفر می کند
  • چند دکل مخابراتی در سیرک و قشم مورد اصابت دشمن قرار گرفت
  • فریب دود ملایم سیگار الکترونیکی را نخورید
  • سازمان سینمایی: در صورت صعود، بازی ایران با سوییس در سینماها پخش می‌شود
  • پایان مهلت ثبت معافیت چند فرزندی تا ۳۱ شهریور
  • گزارش رسانه تلگراف: حمله به بانک‌های ایرانی کار گروه هکری گنجشک درنده است
  • مذاکره با آمریکا در آستانه تعلیق

فردا ارتش صهیونیستی از ۲ منطقه در جنوب لبنان عقب‌نشینی می‌کند

منابع عبری از تصمیم ارتش رژیم صهیونیستی برای عقب نشینی از دو منطقه در جنوب لبنان به صورت آزمایشی خبر دادند.

رژیم صهیونیستی
به گزارش خبرگزاری موج

 به نقل از سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی «کان»، ارتش اشغالگر صهیونیستی برای عقب‌نشینی از دو منطقه آزمایشی در جنوب لبنان در روز یکشنبه آماده می‌شود.

بر اساس این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی در مرحله نخست از دو روستای «زوطر غربی» و «فرون» در جنوب لبنان به‌ عنوان مناطق آزمایشی عقب‌نشینی خواهد کرد.

همزمان، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اشغالگر گفت تل آویو و بیروت بر سر دو منطقه امنیتی به عنوان دو منطقه آزمایشی برای خلع سلاح حزب الله به توافق رسیدند.

نتانیاهو تاکید کرد ارتش از دو روستای زوطر غربی و فرون به عنوان مناطق آزمایشی عقب نشینی خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، شیخ نعیم قاسم دبیرکل حزب الله لبنان، ساعاتی پیش در واکنش به توافق چارچوبی امضا شده بین دولت لبنان و رژیم صهیونیستی گفت: دولت در حال مشروعیت بخشیدن به اشغالگری برای سال‌های آینده است و حتی ممکن است منجر به الحاق سرزمین‌هایمان توسط رژیم صهیونیستی شود.

وی خاطرنشان کرد: ارتباط دادن عقب‌نشینی اسرائیل به خلع سلاح مقاومت، پیشنهادی بسیار خطرناک است که از همه خطوط قرمز عبور می‌کند. این توافق باطل و بی‌اعتبار است و مفاد یادداشت تفاهم ایران و آمریکا باید اجرا شود.

دبیرکل حزب الله تاکید کرد: به مقامات لبنان می‌گوییم، وقت آن رسیده که از گناهانی که لبنان را ویران می‌کند، دست بردارید. ما در سخت‌ترین شرایط میدان را رها نکردیم و آن را رها نخواهیم کرد. توافق چارچوبی در واشنگتن تحقیرآمیز، شرم‌آور و تسلیم حاکمیت است. 

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه