رئیس جمهور کوبا:
آمریکا جنگ بیرحمانهای علیه کوبا به راه انداخته است
رئیس جمهور کوبا گفت که دولت آمریکا در حال جنگ بیرحمانهای علیه این کشور است و به دنبال محروم کردن کوبا از توانایی تأمین نیازهای اساسی مردمش است.
به نقل از خبرگزاری تاس، میگل دیاز کانل در رسانه اجتماعی ایکس نوشت: تجاوز آمریکا علیه کوبا به دلیل ناتوانی آنها در شکست دادن ما، ادامه دارد و تشدید میشود.
وی افزود: دولت آمریکا متقاعد شده است که هیچ کشوری نمیتواند در میان چنین جنگ بیرحمانهای فعالیت کند یا زنده بماند.
به گفته میگل دیاز کانل، واشنگتن به منابع درآمد کوبا با هدف قطع دسترسی این کشور به کانالهای مالی، تأمین سوخت و انتقال فناوری حمله کرده است.
وی اذعان کرد که فشار اقتصادی «تأثیر ملموس و شدیدی» دارد، اما تأکید کرد که واشنگتن «از توانایی مردم کوبا برای مقاومت و تولید» در این شرایط شگفتزده است.
ارسال نظر