English

استرالیا علیه ایران تحریم‌های جدید وضع کرد

وزارت امور خارجه استرالیا از وضع تحریم‌های تازه علیه برنامه موشکی و پهپادی ایران خبر داد و اعلام کرد؛ ۵ فرد و۳ نهاد ایرانی را به فهرست تحریم‌های خود اضافه کرده است.

 استرالیا علیه ایران تحریم‌های جدید وضع کرد
به گزارش خبرگزاری موج

، وزارت خارجه استرالیا در اظهاراتی بی‌اساس، ایران را به انجام «اقدامات بی‌ثبات‌کننده» متهم و در بیانیه‌ای اعلام کرد ۵ فرد و ۳ نهاد ایرانی را به فهرست تحریم‌های خود اضافه می‌کند.

براساس این بیانیه، امیر سرتیپ «محمدرضا آشتیانی» وزیر دفاع ایران و سردار سرتیپ «اسماعیل قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست افراد تحریم‌شده قرار دارند.

استرالیا در این دور تحریم‌ها در مجموع ۵ فرد و ۳ نهاد مرتبط با برنامه موشکی و پهپادی ایران را تحریم کرد و این بار قدرت نظامی ایران را «عامل بی‌ثباتی منطقه» عنوان کرد.

این اقدام خصمانه دولت استرالیا که نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را هم شامل می‌شود، در مجموع تحریم‌های این کشور علیه ایران را به ۹۰ فرد و ۱۰۰ سازمان می‌رساند.

در بیانیه وزارت خارجه استرالیا آمده است: «این اقدام در پیروی از تحریم‌هایی است که شرکای ما در هفته‌های اخیر در واکنش به حمله پهپادی و موشکی بی‌سابقه ایران به اسرائیل وضع کردند.»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه