English

رئیس‌جمهور آمریکا، نتانیاهو را از پاسخ به حمله ایران برحذر داشت

رسانه آکسیوس ادعا کرد رئیس‌جمهور آمریکا در تماس تلفنی با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بر مخالفت واشنگتن با واکنش احتمالی تل‌آویو به عملیات تنبیهی ایران تاکید کرده است.

 رئیس‌جمهور آمریکا، نتانیاهو را از پاسخ به حمله ایران برحذر داشت
به گزارش خبرگزاری موج

، تارنمای خبری آکسیوس آمریکا در خبری مدعی شد که جو بایدن، رئیس‌جمهور این کشور امروز (یکشنبه) در تماس تلفنی با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به او گفته که واشنگتن از هیچ‌گونه واکنش احتمالی تل‌آویو علیه تهران در واکنش به حمله‌های تنبیهی بامداد امروز جمهوری اسلامی حمایت نخواهد کرد.

آکسیوس به نقل از یک مقام ارشد کاخ سفید مدعی شد که بایدن و مشاوران ارشد او به‌شدت درباره واکنش اسرائیل به حمله ایران به سرزمین‌های اشغالی نگرانند، زیرا این احتمال وجود دارد که چنین واکنشی به جنگی منطقه‌ای با پیامدهای فاجعه‌بار منجر شود.

این تارنمای خبری به نقل از بایدن (خطاب به نتانیاهو) نوشت: آمریکا در هیچ‌گونه عملیات حمله علیه ایران مشارکت نمی‌کند و از چنین عملیات‌های(احتمالی) حمایت نخواهد کرد.

آکسیوس همچنین مدعی شد که نتانیاهو نیز در واکنش اعلام کرده  که این موضع آمریکا را درک می‌کند.

ایران شب گذشته در واکنش به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری تهران در دمشق حملات ترکیبی موشکی و پهپادی گسترده‌ای را علیه اهداف معینی در سرزمین‌های اشغالی انجام داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه