English

شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۳۶۰ تن رسید

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد آمار شهدای جنگ غزه به ۳۳ هزار و ۳۶۰ نفر رسید.

شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۳۶۰ تن رسید
به گزارش خبرگزاری موج

، وزارت بهداشت غزه امروز سه شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: آمار شهدای جنگ رژیم صهیونیستی در غزه به ۳۳ هزار و ۳۶۰ نفر و آمار مجروحان به ۷۵ هزار و ۹۹۳ نفر رسید.

به نقل از خبرگزاری سما، این وزارتخانه اعلام کرد: ظرف ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۳ شهید و ۶۰ زخمی به بیمارستان‌هایی که هنوز فعالیت می‌کنند، منتقل شدند.

در این بیانیه آمده است: تعدادی از قربانیان هنوز زیر آوارها و در مسیرها هستند و کادر دفاع مدنی و آمبولانس‌ها نمی‌توانند آن‌ها را به بیمارستان‌ها منتقل کنند.

رژیم صهیونیستی ظرف ۶ ماه گذشته جنگ ویرانگری را علیه مردم غزه به راه انداخت و حتی تمام مراکز غیرنظامیان از جمله بیمارستان‌ها و مدارس و مراکز خدماتی و آموزشی را هدف قرار داد. حملات این رژیم در غزه همچنان ادامه دارد.

دفاع مدنی در غزه امروز از یافتن پیکر ۴۰۹ شهید از مجتمع پزشکی الشفا در غزه از زمان عقب‌نشینی اشغالگران از خان یونس خبر داد.

روز گذشته دیده‌بان حقوق بشر اروپا-مدیترانه نیز اعلام کرد: میزان تلفاتی که طی جنایت‌های اسرائیل در بیمارستان الشفا و اطراف آن ایجاد شده، هنوز به طور کامل مشخص نشده است. آمارهای اولیه نشان می‌دهد بیش از ۱۵۰۰ نفر کشته، زخمی و مفقود شده‌اند که نیمی از آن‌ها زن و کودک هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه