English

عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین :

فلسطین در مذاکرات منعطف است اما تسلیم نمی‌شود

عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس موضع آمریکا در قبال جنگ غزه را موضعی دورویانه توصیف کرد.

فلسطین در مذاکرات منعطف است اما تسلیم نمی‌شود
به گزارش خبرگزاری موج

به نقل از الجزیره، اسامه حمدان عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی تنها می‌تواند ساختمان‌ها را ویران کند و به کشتار کودکان دست بزند، اما در برابر مقاومت ناتوان است.

حمدان گفت: برخی عقب‌نشینی‌ها در گفت‌وگوها از سوی اسرائیل انجام شده، اما ما این اقدامات را کافی نمی‌دانیم. به نظر ما این عقب‌نشینی‌ها نشانگر جدیت در دستیابی به توافق نیست.

این عضو ارشد جنبش حماس افزود: موضع آمریکا دورویانه است. این کشور در ظاهر سخنی می‌گوید و در جریان گفت‌وگوها خلاف آن را به انجام می‌رساند.

حمدان ادامه داد: ما در گفت‌وگوها از خود انعطاف‌پذیری نشان می‌دهیم، اما پذیرای تسلیم‌شدن نیستیم. ما معیارهای ویژه‌ای را در خصوص اسیران ارائه کردیم و هدف از آن آزادی آن‌ها بوده است. ما تاکنون در خصوص نام اسیران گفت‌وگو نکرده‌ایم.

وی افزود: ما از هرکسی که برای مشارکت در عملیات آزادسازی به غزه بیاید و به عنوان سایه اشغالگران نباشد استقبال می‌کنیم.

این عضو ارشد جنبش حماس گفت: اسرائیل به صورت عامدانه و برای ترساندن نیروهای امدادی خودروهای سازمان آشپرخانه مرکزی را هدف قرار داد.

وی افزود: اسرائیل و دولت آمریکا در خصوص محو مساله فلسطین اتفاق نظر دارند و تنها در خصوص ابزارهای عملی‌کردن آن اختلاف دارند.

حمدان گفت: دل برخی از افراد تشکیلات خودگردان با مقاومت است و ما نمی‌خواهیم موضوع به جنگ داخلی تبدیل شود. باید روی طرح ملی فلسطینی مقاومت با هدف آزادسازی و برپایی کشور فلسطین اجماع شود. ما صرف نظر از حضورمان در دولت، از هر دولتی با خاستگاه گروه‌های فلسطینی حمایت خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه