English

ترکیه حمله تروریستی مسکو را محکوم کرد

رئیس جمهور ترکیه ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به یک تالار موسیقی در مسکو، با دولت و ملت روسیه ابراز همدردی کرد و تروریسم را غیرقابل قبول خواند.

ترکیه حمله تروریستی مسکو را محکوم کرد
به گزارش خبرگزاری موج

به نقل از روسیا الیوم، رئیس جمهور ترکیه امروز شنبه حمله تروریستی مسکو به تالار موسیقی «کروکاس» در حومه مسکو را به‌شدت محکوم و تأکید کرد که تروریسم با هر منبعی و از سوی هر کسی قابل پذیرش نیست.

«رجب طیب اردوغان» طی سخنرانی در یک همایش مردمی در آنکارا گفت: ما حمله تروریستی در یک سالن کنسرت در مسکو را به‌شدت محکوم می‌کنیم و جان باختن شماری در این حمله را از طرف خود و به نیابت از دولت و ملت ترکیه به دولت و ملت روسیه تسلیت می‌گوئیم.

وی ضمن همدردی با مردم روسیه ادامه داد: تروریسم، از هر منبعی که باشد و هر کسی که مرتکب آن شود، قابل قبول نیست و ما از جمله مردمی هستیم که بیشتر از هر کسی در جهان از خطر سازمان‌های تروریستی و حملات آنها آگاهیم.

وزارت امور خارجه ترکیه نیز روز گذشته با صدور پیامی حمله تروریستی در مسکو را محکوم و با دولت و ملت روسیه ابراز همبستگی کرده بود.

در حمله تروریستی به سالن موسیقی کروکاس در حومه مسکو تا کنون ۱۴۳ نفر کشته و ۱۱ نفر از جمله چهار تروریست عامل این حمله بازداشت شده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه