English

بایدن خطاب به ترامپ:

تو خیلی پیری!

رییس جمهور آمریکا با تمسخر رقیب خود در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ این کشور، او را هدف اظهارات کنایه آمیز قرار دارد.

تو خیلی پیری!
به گزارش خبرگزاری موج

 به نقل از فرانس۲۴، جو بایدن، رییس جمهور ۸۱ ساله آمریکا که نامزد قطعی حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ این کشور محسوب می‌شود، با تمسخر دونالد ترامپ، رقیب انتخاباتی خود از حزب جمهوری‌خواه گفت که ترامپ برای رییس جمهوری خیلی پیر بوده و از لحاظ عقلی فاقد صلاحیت است.

بایدن در ضیافت شام سالانه رسانه‌های آمریکا گفت: ترامپ یکی از نامزدهای خیلی پیر است و از لحاظ ذهنی برای رییس جمهور بودن، صلاحیت ندارد. دیگر نامزد هم من هستم.
 
بایدن در تعدادی زیادی از نظرسنجی‌ها در تعقیب ترامپ است و با نگرانی رای‌دهندگان درباره سن و سالش روبه‌روست؛ مساله‌ای که او قصد داشت تا با برجسته کردن گاف‌های کلامی ترامپ ۷۷ ساله آن را کم‌رنگ نشان دهد.
 
وی در ادامه گفت که ستاد انتخاباتی حزب دموکرات نشان داد که چطور می‌توان اقتصاد آمریکا را بعد از همه‌گیری کووید-۱۹ بازسازی کرد آن هم به «بدون تشویق مردم آمریکا به تزریق ضدعفونی‌کننده!»
 
رییس جمهور آمریکا مشخصا به اظهارات ترامپ در دوران کرونا اشاره داشت. او از یکی از مشاوران پزشکی‌اش پرسیده بود که «آیا می‌توان برای درمان قربانیان ویروس کرونا، به آنها ماده ضدعفونی کننده تزریق کرد»!
 
بایدن افزود: واقعا می‌گفتم کاش این حرف‌ها لطیفه باشد اما نبود! دموکراسی و آزادی به معنای واقعی مورد هجوم قرار گرفته است. پوتین در اروپا می‌تازد و کسی که قبل از من در کاخ سفید بود، به او تعظیم می‌کند و می‌گوید که «هر کاری که دلت می‌خواهد بکن»!
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه