English

رهبر انصارالله یمن:

اسرائیل در غزه گرفتار شده است

رهبر جنبش انصارالله یمن گفت رژیم صهیونیستی در هدف خود برای از میان برداشتن رزمندگان فلسطینی در غزه و بازگرداندن اسرای خود، به طرز بدی شکست خورده است.

اسرائیل در غزه گرفتار شده است
به گزارش خبرگزاری موج

، «سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن امروز پنجشنبه در سخنانی با اشاره به ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی در غزه در آستانه ماه ششم جنگ غزه گفت: ادعاهای کشورهای غربی و آمریکا کاملا مغایر با ادعاهایی است که درباره فلسطین مطرح می‌کنند ودر تناقض کامل با شعارهایشان درباره حقوق بشر است.

سید الحوثی افزود: ابعاد جنایت رژیم صهیونیستی که آمریکا مستقیما در آن مشارکت دارد، فراتر از هر تصوری است.

او ادامه داد: دشمن اشغالگر تجمع مردم گرسنه غزه در اطراف کامیون های کمک در شمال غزه را به دامی تبدیل کرد تا آن‌ها را هدف قرار دهد.

رهبر انصارالله خاطرنشان کرد: باوجود بدتر شدن مشکلات مردم و سکوت عربی، دشمن در زمینه تحقق اهداف شومش با شکست مواجه شده است.

او در ادامه گفت: بیماری‌های واگیردار در میان نزدیک به یک سوم جمعیت غزه که اکثر آن‌ها را کودکان تشکیل می‌دهند، شیوع پیدا کرده است و آنچه قبل از تشدید محاصره توسط دشمن اسرائیلی وارد غزه می‌شد، پاسخگوی پنج درصد نیاز مردم هم نیست که این مقدار بسیار ناچیز است. 

الحوثی با تأکید بر اینکه همه مردم غزه در حال گذراندن یک فاجعه واقعی هستند، افزود: آنچه در شمال نوار غزه می گذرد فراتر از حد فاجعه است و مردم مجبور به خوردن برگ درختان و علوفه حیوانات شدند.

رهبر انصارالله اضافه کرد: با وجود این قحطی و محاصره، دشمن صهیونیست از مردم شمال نوار غزه می‌خواهد برای رهایی از این معضل کوچ کنند و هر یک از مردم شمال غزه در خیابان‌هایی که دشمن برای آنان به عنوان گذرگاه امن تعیین کرده بود حرکت کردند، هدف تک‌تیراندازها قرار گرفتند.

سید الحوثی ادامه داد: با وجود تشدید فاجعه و ناامیدی اعراب، دشمن آشکارا در دستیابی به اهداف شوم و بد خود ناکام است و با وجود تمام کارهایی که دشمن اسرائیلی در کشتار، ویرانی و گرسنگی انجام داده است، نتوانسته است مردم را جابه‌جا کند. دشمن در از بین بردن مجاهدین در نوار غزه و بازگرداندن اسرایش در غزه، به طرز بدی شکست خورده است. 

او با اشاره به اینکه مسیر اعراب در قبال موضوع فلسطین و مناقشه اعراب و اسرائیل مسیر انحطاط است و به مرز عادی شدن با دشمن رسیده است، تصریح کرد: موضوع فلسطین از نظر انسانی، دینی و اخلاقی به اعراب مربوط می‌شود و ارتباط کاملی با امنیت و منافع واقعی آنها دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه