English

کانادا درباره افزایش احتمال حملات داخلی متاثر از جنگ غزه هشدار داد

جامعه اطلاعاتی کانادا با اذعان به تظاهرات گسترده ضد رژیم صهیونیستی در کانادا، درباره احتمال وقوع حمله در داخل این کشور به خاطر درگیری ها در غزه هشدار داد.

کانادا درباره افزایش احتمال حملات داخلی متاثر از جنگ غزه هشدار داد
به گزارش خبرگزاری موج

​ به نقل از گلوبال نیوز، جامعه اطلاعاتی کانادا درباره احتمال حملاتی در داخل این کشور تحت تاثیر درگیری‌های اسراییل - حماس هشدار داد. در اسنادی که گلوبال نیوز به دست آورده است، تحلیلگران دولتی نسبت به آنچه که احتمال سرایت «خشونت جمعی» به کشور خوانده اند، هشدار دادند.

یک سازمان فدرال که تهدید تروریستی در کانادا را بررسی می کند، هشدار داده است جنگ اسراییل- حماس می تواند خطر حمله افراطی را علیه کانادایی ها در داخل این کشور افزایش دهد.

در چندین گزارش که بعد از هفتم اکتبر منتشر شده است، مرکز ارزیابی ترور متوجه شده است افراطی گرایان تحت تاثیر این درگیری (در فلسطین) ممکن است به جمعیت مردم و مراسمات در کانادا حمله کنند

این سازمان درباره تجمعات در تعطیلات یا رژه ها هشدار داده است. تظاهرات ضد رژیم صهیونیستی در این کشور توجهات ملی را به خود جلب کرده است. گزارش جامعه اطلاعاتی نشان می دهد این تظاهرات گسترده اما قانونی بود.

به گفته جامعه اطلاعاتی این امکان وجود دارد بازیگران تهدیدکننده و فرصت طلبان به این رویدادها ملحق شوند و رفتار خشن از خود نشان دهند.

گزارش جامعه اطلاعاتی کانادا نشان می دهد با توجه به شدت گرفتن درگیری در غزه، این احتمال وجود داد که عواملی به صورت فزاینده ای به دنبال حمله به منافع اسراییل و همچنین اهداف یهودی بروند چرا که افراطی گرایان خارجی خواهان حمله به یهودیان به عنوان ابزاری برای حمایت از فلسطینیان شدند و برخی از افراد در داخل کانادا از حماس حمایت کردند.

گزارش جامعه اطلاعاتی همچنین نشان می دهد که از سوی دیگر احتمال حمله به مساجد، مراکز اسلامی و اهداف فلسطینی در کانادا از طرف افراطی گرایان خشن هم وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه