English

حزب‌الله لبنان به پادگان صهیونیست‌ها حمله موشکی کرد

منابع رسانه‌ای از حمله موشکی مقاومت لبنان به پادگان ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

حزب‌الله لبنان به پادگان صهیونیست‌ها حمله موشکی کرد
به گزارش خبرگزاری موج

، شبکه خبری الجزیره در این باره گزارش داد که که آژیرهای خطر در «مرگلیوت» در منطقه «اصبع الجلیل» در نزدیکی مرزهای لبنان به صدا درآمده است.

در همین راستا، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای از هدف قرار دادن پادگان صهیونیست‌ها در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین خبر داد. در بیانیه حزب‌الله آمده است که پادگان «رامیم» را با موشک‌های «برکان» به صورت مستقیم هدف قرار داده است.

یک روز پس از آغاز تجاوزات رژیم اشغالگر به نوار غزه از هفتم اکتبر، حزب‌الله لبنان اولین طرف در محور مقاومت بود که با انجام حملاتی به شمال فلسطین اشغالی، رسما به عملیات فلسطینی طوفان‌الاقصی ملحق شد و پس از آن مرزهای لبنان و سرزمین‌های اشغالی فلسطین به صورت روزانه و تقریبا ۲۴ ساعته صحنه تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی شده‌ است.

رسانه‌های عبری گزارش دادند از زمان آغاز نبرد طوفان‌الاقصی و شلیک موشک از جنوب لبنان، چندین افسر و نظامی صهیونیست کشته و ده‌ها پایگاه نظامی آن‌ها توسط حزب‌الله هدف گرفته شده‌ است و به همین دلیل کابینه تندرو «بنیامین نتانیاهو» مجبور به تخلیه هزاران شهرک‌نشین از شمال فلسطین اشغالی شد و تعدادی از شهرک‌نشینان هم خودشان از منطقه فرار کردند.

اخیرا رسانه‌های عبری فاش کردند که این شهرک‌نشینان صهیونیست حاضر به بازگشت به خانه‌هایشان نیستند و می‌گویند که کابینه نتانیاهو توجهی به سرنوشت آن‌ها نداشته و آن‌ها را رها کرده‌ است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه