English

انگشت یمن روی ماشه است

وزیر دفاع یمن در سخنانی ضمن توصیه به اشغالگران آمریکایی و هم‌پیمانان غربی آن برای ترک منطقه، به آنها هشدار داد که انگشت رزمندگان یمنی روی ماشه است.

انگشت یمن روی ماشه است
به گزارش خبرگزاری موج

 از شبکه المسیره، سرلشکر محمد ناصر العاطفی وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن در این باره اظهار داشت: ما آماده بازدارندگی دشمن و واکنش هستیم و و این ما هستیم که در دریاهای سرخ و عربی دست برتر را داریم.

وزیر دفاع یمن گفت: هر چه جنگ علیه مردم ما در غزه بیشتر طول بکشد، غافلگیری‌های ما برای دشمن بیشتر می‌شود و این غافلگیری‌ها در زمانی که رهبر یمن (عبدالملک بدرالدین الحوثی) انتخاب می‌کند، ظاهر می‌شوند.

وی افزود: ما به کسانی که در دریاها، جزایر و در سراسر جغرافیای یمن هستند می‌گوییم که دوران قیمومیت و سلطه و تبعیت دفن شده و برای همیشه رفته و یمن جدید با حاکمیت کامل و اراده تصمیم گیری ملی خود پدید آمده است.

وزیر دفاع یمن خطاب به آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها خاطرنشان کرد: از شما می‌خواهیم منطقه را ترک کنید و دست به بهانه‌سازی و توجیهات واهی نزنید؛ چراکه انگشت ما روی ماشه و روحیه ما قوی‌تر از فولاد است.

العاطفی ادامه داد: بارها هشدار داده‌ایم دریای سرخ برای دشمن صهیونیستی ممنوع شده است. ما فقط کشتی‌های دشمن اسرائیلی یا کشتی‌های وابسته به آن و یا عازم بنادر آن را هدف قرار می‌دهیم.

این مقام یمنی همچنین تصریح کرد: ما تاکید می‌کنیم که بقیه کشتی‌های جهان که از دریای سرخ، خلیج عدن و دریای عرب عبور می‌کنند، در امنیت کامل هستند و آسیبی نخواهند دید.

این اظهارات پس از آن بیان شد که آمریکا و انگلیس پنجشنبه شب به وقت محلی (آمریکا) در پی قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل، حمله به مواضع انصارالله یمن را آغاز کردند. منابع خبری بامداد جمعه گزارش دادند که ارتش ملی یمن در پاسخ به تجاوز هوایی آمریکا و انگلیس به این کشور، یک هدف متعلق به ایالات متحده در دریای سرخ را هدف قرار داده است.

 شبکه خبری سی ان ان آمریکا پنجشنبه شب به وقت محلی به نقل از یک مقام آمریکایی که نام او را بیان نکرد، گزارش داد: به چند هدف متعلق به حوثی ها (انصارالله) در مناطق تحت کنترل آنها حمله کرده‌اند.

سی‌ان‌ان به نقل از این مقام آمریکایی گفت: زیردریایی آمریکایی یو اس اس فلوریدا در حملات به مواضع حوثی‌ها (انصارالله یمن) شرکت کرد.

شبکه خبری سی ان ان وابسته به دموکرات های آمریکا گزارش داد که دولت بایدن قبل از حمله هوایی به یمن، کنگره آمریکا را از این حمله مطلع کرده بود.

ارتش یمن در هفته‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی رژیم صهیونیستی یا کشتی‌های حامل کالا برای این رژیم را که عازم سرزمین‌های اشغالی در دریای سرخ، اقیانوس هند و تنگه باب‌المندب بودند، هدف قرار داده است.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود به نوار غزه و کشتار مردم این منطقه را متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ ادامه خواهد داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه