English

حزب‌الله به پایگاه‌های رژیم صهیونیستی در مرز لبنان حملاتی را انجام داد

حملات متقابل حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق مرزی لبنان و شمال سرزمین‌های اشغالی شدت گرفت.

حزب‌الله به پایگاه‌های رژیم صهیونیستی در مرز لبنان حملاتی را انجام داد
به گزارش خبرگزاری موج

، حزب‌الله لبنان اعلام کرد که با یک فروند پهپاد موضع نظامی «رمثا» در کشتزارهای اشغالی «شبعا» را هدف قرار داده است.

حزب‌الله لبنان افزود که مبارزانش سایت حانیتا را با سلاح‌های مناسب هدف قرار دادند و این حملات مستقیمان به هدف اصابت کردند.

طبق گزارش شبکه المیادین، حزب‌الله همچنین از حمله به تجمع نظامیان صهیونیست در موضع نظامی «حرج عداثر» خبر داد.

مقاومت اسلامی لبنان همچنین اعلام کرد که پادگان رامیم ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داده است.

منابع خبری نیز از به صدا درآمدن آژیرهای خطر در شهرک «زرعیت» در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

همزمان ارتش رژیم صهیونیستی نیز حملات هوایی را به مناطق مرزی لبنان انجام داد.

شبکه الجزیره اعلام کرد که این حملات رژیم صهیونیستی منجر به مجروح شدن چهار لبنانی شده و حال یکی از آنها وخیم گزارش شده است.

یک جنگنده رژیم صهیونیستی خانه‌ای را در شهر «بنت جبیل» هدف قرار داد که منجر کشته شدن یک لبنانی شد.

طبق این گزارش، شخص دیگری نیز در شهرک «کفرکلا» و دو نفر دیگر در شهرک «عیتا الشعب» در نتیجه حملات توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی مجروح شدند.

در همین راستا، حزب‌الله لبنان نیز اعلام کرد که «علی احمد سعدجبریل» یکی از رزمندگان آن در حملات امروز رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده است.

طی هفته‌های اخیر مرزهای لبنان و سرزمین‌های اشغالی فلسطین شاهد تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی بوده است. طی هفت روز آتش‌بس میان رژیم اشغالگر و مقاومت فلسطین آرامش نسبی در این منطقه حکم‌فرما شد، اما در پی ازسرگیری تجاوزات تل‌آویو به نوار غزه، حملات متقابل میان حزب‌الله و رژیم اشغالگر نیز بار دیگر شدت گرفت.

رسانه‌های عبری گزارش داده‌اند که از زمان آغاز نبرد طوفان‌ الاقصی و شلیک موشک از جنوب لبنان، چند افسر و نظامی صهیونیست کشته و نیروهای اشغالگر مجبور به تخلیه هزاران شهرک‌نشین از شمال فلسطین اشغالی شدند. تعدادی از شهرک‌نشینان هم به صورت داوطلبانه شهرک‌ها را ترک کرده‌اند.

اخیرا رسانه‌های عبری فاش کردند که این شهرک‌نشینان صهیونیست حاضر به بازگشت به خانه‌هایشان نیستند و می‌گویند که کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اشغالگر توجهی به سرنوشت آنها نداشته و آنها را رها کرده‌ است.

پیشتر نیز روزنامه فایننشال تایمز اعلام کرد که آمریکا، انگلیس و فرانسه در تلاشی دیپلماتیک برای جلوگیری از بروز درگیری همه‌جانبه میان مقاومت لبنان و رژیم صهیونیستی، در حال بررسی راه‌هایی برای متقاعد کردن حزب‌الله به عقب‌نشینی از مرز لبنان و فلسطین اشغالی هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه