English

حمله اسرائیل به جنوب لبنان با بمب‌های فسفری

ارتش رژیم منحوس صهیونیستی بار دیگر با نقض قوانین بین المللی مناطق جنوبی لبنان را با بمب‌های فسفری هدف قرار داد.

حمله اسرائیل به جنوب لبنان با بمب‌های فسفری
به گزارش خبرگزاری موج

، شبکه المیادین گزارش داد که اشغالگران صهیونیست که همواره از سلاح‌های ممنوعه استفاده کرده‌اند این بار نیز با شلیک بمب‌های حاوی فسفر منطقه بلیدا واقع در جنوب لبنان را هدف قرار دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین با شلیک چند خمپاره اطراف منطقه عیتا الشعب واقع در جنوب لبنان را هدف قرار داد.

توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی نیز اطراف مناطق کفرکلا و العدیسه واقع در جنوب لبنان را هدف حملات خود قرار داد. اشغالگران صهیونیست منطقه تله الحمامص واقع در جنوب الخیام در جنوب لبنان را هدف قرار دادند.

جنبش مقاومت اسلامی لبنان شب گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان حزب الله در حمایت از نوار غزه، دو خودروی نظامی صهیونیست‌ها را که قصد داشتند جنگل‌های مقابل پایگاه «رامیا» را آتش بزنند با موشک هدایت شونده هدف قرار دادند.

در این بیانیه آمده است که دو خودروی نظامی صهیونیستی دوشنبه شب رأس ساعت ۱۰:۴۰ به وقت محلی با موشک‌های هدایت شونده به صورت مستقیم هدف قرار گرفته که علاوه بر آتش گرفتن خودروها، سرنشینان آن نیز کشته یا زخمی شدند.

پیش از این نیز جنبش حزب الله لبنان با بیان اینکه حضور جهادی و مبارزه با دشمن صهیونیستی در جبهه جنوب، نشانگر همبستگی عملی و میدانی با مقاومت فلسطین است، گفته بود که تجاوز رژیم صهیونیستی به ملت فلسطین را متوقف می‌کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه