English

مدودف:

آمریکا از ابزار پول و خون استفاده می‌کند

رئیس‌جمهور سابق روسیه تاکید کرد: آمریکا برای سرپا نگه داشتن خود از ابزار پول و خون استفاده می‌کند.

 آمریکا از ابزار پول و خون استفاده می‌کند
به گزارش خبرگزاری موج

، دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت روسیه امروز یکشنبه آمریکا را متهم کرد که با سرمایه‌گذاری در صنعت نظامی خود و جنگ در سایر قاره‌ها، به‌دنبال امنیت است.

براساس گزارش تل تریدر، او در ادامه گفت: سرمایه‌گذاری آمریکایی‌ها در صنعت نظامی و در جنگ‌های در سایر قاره‌ها، از نظر مقامات آمریکا این کشور را ایمن‌تر می‌کند. البته  مشخص است آنها به دیگران اهمیت نمی‌دهند.

مددوف این سخنان را با حالتی تمسخرآمیز بیان کرد. این اظهارات در پاسخ به مقاله جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا برای روزنامه واشنگتن پست که به درگیری‌ها در اوکراین و نوار غزه می‌پردازد، بیان شد.

مدودف اظهارات بایدن مبنی بر اینکه تراژدی‌ها و تحولات بزرگ در نهایت منجر به پیشرفت خواهند شد، تأکید کرد که چنین دیدگاهی نشان‌دهنده اولویت‌بندی «پول» و «خون» به‌عنوان ابزاری برای تقویت امنیت آمریکاست.

او پیش از این نیز اعلام کرد تصمیماتی از سوی مقامات آمریکا گرفته می‌شود که به وضوح نشان می‌دهد، نه‌تنها آن‌ها به‌طور ناامیدکننده‌ای به بیماری روانی مبتلا شده‌اند، بلکه آخرین مرزهای محدودیت‌های اخلاقی را نیز زیر پا گذاشته‌اند.

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه نیز پیش‌تر گفته بود که آمریکا وضعیت امنیتی در خاورمیانه را به سوی نقطه بی‌بازگشت سوق داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه