English

آفریقای جنوبی خواستار بازداشت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی

نالدی پاندور، وزیر امور خارجه آفریقای جنوبی روز یکشنبه خواستار دستگیری بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی شد.

آفریقای جنوبی خواستار بازداشت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی
به گزارش خبرگزاری موج

 پاندور ابراز امیدواری کرد دادگاه کیفری بین‌المللی (ICC) حکم بازداشت نتانیاهو را صادر کند. او از دادستان دیوان بین‌المللی کیفری خواست تا تحقیقات درباره جنایات جنگی، جنایات علیه بشریت و نسل‌کشی درپی بمباران غزه توسط رژیم صهیونیستی را تسریع بخشد.

 بسیاری از سران جهان، از جمله رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه، قول دادند که برای ارائه نقض حقوق بشر توسط رژیم صهیونیستی به دیوان بین‌المللی کیفری، اقدام کنند.

در حالی‌که بیش از یک ماه از بمباران غزه می‌گذرد، رژیم صهیونیستی همچنان به نسل‌کشی در غزه ادامه می‌دهد. جنگنده‌های رژیم صهیونیستی طی ساعات گذشته اطراف مجتمع بیمارستانی الشفا را هدف قرار دادند.

منابع خبری بامداد یکشنبه گزارش دادند: در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه ۳۱ نفر تاکنون به شهادت رسیدند. ۱۸ فلسطینی در بمباران منازل مسکونی در الفالوجه و اردوگاه جبالیا واقع در شمال نوار غزه به شهادت رسیدند.

 در بمباران بیمارستان زنان و زایمان مهدی غزه نیز ۲ پزشک فلسطینی شهید و تعدادی از آوارگان پناه گرفته در این بیمارستان زخمی شدند. همچنین ۲ فلسطینی بر اثر حمله صهیونیست‌ها به پناهگاه سازمان ملل در غرب غزه به شهادت رسیدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه