English

افزایش سرسام آور ثروت ترامپ بعد از ترک کاخ سفید

بر اساس شاخص میلیاردر‌های بلومبرگ، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا پس از ترک کاخ سفید شاهد افزایش سرسام آور ثروت خود بوده است.

افزایش سرسام آور ثروت ترامپ بعد از ترک کاخ سفید

به گزارش خبرگزاری موج،  بر اساس شاخص میلیاردر‌های بلومبرگ، دونالد ترامپ ، رئیس جمهور سابق آمریکا پس از ترک کاخ سفید شاهد افزایش سرسام آور ثروت خود بوده است.

بر اساس این داده‌ها، دارایی خالص ترامپ در حال حاضر ۳.۱ میلیارد دلار است که نسبت به سال ۲۰۲۱ یعنی زمانی که ثروت او ۲.۶ میلیارد دلار برآورد می‌شد، تقریباً ۵۰۰ میلیون دلار افزایش نشان می‌دهد.

بلومبرگ این محاسبات را بر اساس اسنادی انجام داد که در دسترس قرار گرفته است و جزئیات عملکرد دارایی‌های ترامپ را در بحبوحه محاکمه وی در نیویورک نشان می‌دهد.

رئیس جمهور سابق آمریکا، همراه با شرکت‌ها و پسرانش، متهم به افزایش متقلبانه ارزش دارایی‌های خود برای بیش از یک دهه برای دریافت وام‌های مطلوب از بانک‌ها و همچنین معاملات بیمه هستند.

ترامپ روز دوشنبه در این پرونده شهادت داد و مدعی شد که دارایی‌های مورد بحث کمتر از واقعیت ارزش گذاری شده‌اند و تأکید کرد که بانک‌ها اظهاریه‌های وی در مورد شرایط مالی‌اش را هنگام صدور وام در نظر نگرفته‌اند.

ترامپ گفت: آن‌ها (اظهاریه‌ها) یک عنصر مهم در فرآیند تصمیم گیری بانک‌ها نبودند؛ و ما این را با ادامه این محاکمه توضیح خواهیم داد.

در مورد وضعیت مالی ترامپ، اریک، پسر وی، که همچنین معاون اجرایی سازمان ترامپ است، اخیرا اعلام کرده است که "این شرکت هرگز قوی‌تر و بهتر از دوران کنونی نبوده است. "

وی گفت: ما بیشترین پول نقد و کمترین بدهی را داریم. ما در یک نقطه فوق العاده قرار داریم.

باارزش‌ترین دارایی‌های ترامپ، جایی است که گفته می‌شود در آن کلاهبرداری صورت گرفته و شامل باشگاه مار-ئه-لاگو، یک ملک تاریخی که در دهه ۱۹۲۰ ساخته شد، می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه