English

شمار شهدای غزه در سی روز جنگ نابرابر به ۹۷۷۰ نفر رسید

سخنگوی وزارت بهداشت غزه اعلام کرد شمار شهدای فلسطینی از ۹۷۰۰ نفر عبور کرده و طی ۲۴ ساعت گذشته ارتش رژیم صهیونیستی ۲۴۳ فلسطینی را به شهادت رسانده است.

شمار شهدای غزه  در سی روز  جنگ نابرابر به ۹۷۷۰ نفر رسید

​به گزارش خبرگزاری موج، سخنگوی وزارت بهداشت غزه ، بعدازظهر امروز یکشنبه، آمار جدید شهدای فلسطینی را اعلام کرد.سخنگوی وزارت بهداشت غزه گفت رژیم صهیونیستی از ۳۰ روز گذشته در حال پاکسازی نژادی و کشتار مردم فلسطین است.

او در ادامه با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۴۳ نفر به شهادت رسیده‌اند، اعلام کرد شمار شهدا به ۹۷۷۰ نفر رسیده که از این تعداد ۴۸۰۰ نفر کودک هستند.

براساس این بیانیه، بیمارستان‌های غزه دیگر قادر به ارائه خدمات پزشکی نیستند و تنها تا چند ساعت دیگر بسیاری از آن‌ها امکان فعالیت خواهند داشت.سخنگوی وزارت بهداشت غزه در پایان از تمام طرف‌های ذیربط خواست گذرگاهی امن برای ارسال کمک‌های بشردوستانه از جمله سوخت به نوار غزه ایجاد کنند.

این حملات در حالی علیه نوار غزه ادامه دارد که «عمیخای الیاهو» وزیر میراث رژیم صهیونیستی (عضو حزب عوتسما یهودیت) خواستار بمباران غزه با بمب اتم شده است.این وزیر صهیونیست امروز با شرکت در یک برنامه تلویزیونی در پاسخ به مجری برنامه درباره حمله با بمب اتم به نوار غزه گفته بود که این هم یکی از راه‌ها برای نابود کردن فلسطینیان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه