English

جنایتی دیگر از صهیونیست‌ها:

حمله به آمبولانس حامل زخمی‌ها

رژیم صهیونیستی به آمبولانسی که در حال انتقال زخمی‌ها از بیمارستان الشفا به گذرگاه رفح بود حمله کرد.

حمله به آمبولانس حامل زخمی‌ها

به گزارش خبرگزاری موج، منابع خبری گزارش داده‌اند رژیم صهیونیستی به آمبولانسی که در حال انتقال زخمی‌ها از بیمارستان الشفا به گذرگاه رفح بود حمله کرد. 

رسانه‌ها امروز جمعه، سوم نوامبر و در بیست و هشتیمن روز نبرد « طوفان الاقصی » اعلام کردند که با تداوم بمباران هوایی نوار غزه توسط جنگنده‌های رژیم اشغالگر، تعداد شهدای فلسطینی از ۹ هزار فراتر رفت.

ارتش رژیم اشغالگر علاوه بر بمباران هوایی غزه و کشتار غیرنظامیان، تا به امروز و در حالی که تلفات نظامیانش افزایش یافته است، مدعی پیش‌روی در عملیات نظامی در نوار غزه شد.

گردان‌های «عزالدین القسام» هم صبح امروز در بیانیه‌ای اعلام کردند که نظامیان صهیونیست را در منطقه بیت لاهیا، واقع در شمال نوار غزه غافلگیر کرده و ۴ نظامی آن‌ها به هلاکت رساندند؛ مجاهدان القسام به هدف قرار دادن نظامیان اشغالگر در نوار غزه ادامه می‌دهند.

با وجود آنکه رسانه‌های عبری از جمله روزنامه «یدیعوت آحارانوت» تعداد نظامیان اسرائیلی کشته‌شده در نبرد زمینی تا به امروز را ۲۴ نفر ذکر کرده‌اند، منابع خبری گزارش می‌دهند که تعداد واقعی کشته‌ها و تلفات این رژیم به مراتب بیشتر از آمارهای اعلامی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه