English

رهبران مقاومت فلسطین با سید حسن نصرالله در بیروت دیدار کردند

در تداوم درگیری‌ها در سرزمین‌های اشغالی حزب‌الله لبنان از دیدار رهبران مقاومت فلسطین و دبیرکل این حزب در بیروت خبر داد.

رهبران مقاومت فلسطین با سید حسن نصرالله در بیروت دیدار کردند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از شبکه المیادین، حزب‌ الله لبنان اعلام کرد که سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان با صالح العاروری، معاون رئیس دفتر سیاسی حماس و زیاد النخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

طبق این بیانیه، در این نشست وقایع اخیر در نوار غزه از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی و تحولات پس از آن در سطوح مختلف بررسی شد.

همچنین در این دیدار درگیری‌های جاری در مرز لبنان با فلسطین اشغالی بررسی شد.

رهبران مقاومت فلسطین و لبنان همچنین مواضع بین‌المللی و منطقه‌ای و اقداماتی که طرف‌های محور مقاومت در این مرحله حساس باید انجام دهند، را مورد ارزیابی قرار دادند.

در این دیدار راه‌های دستیابی به پیروزی واقعی برای مقاومت در غزه و فلسطین و توقف تجاوز به غزه و کرانه باختری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سید حسن نصرالله، النخاله و العاروری همچنین درباره ادامه هماهنگی و پیگیری دائمی تحولات به صورت روزانه و دائمی توافق کردند.

در همین راستا، سید حسن نصرالله، در پیامی به نهادهای رسانه‌ای و موسسات خواستار اطلاق نام «شهدای راه قدس» برای رزمندگان به شهادت رسیده در حملات اخیر رژیم صهیونیستی به مناطق مرزی لبنان شد.

سید حسن نصرالله در این پیام تاکید کرد: نامگذاری «شهدای راه قدس» با واقعیت نبرد با دشمن در جریان نبرد «طوفان الاقصی» مطابقت دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه