English

حزب‌الله لبنان تحریم رسانه‌های ایران توسط آمریکا را محکوم کرد

حزب‌الله لبنان اعمال تحریم‌های دولت آمریکا علیه سازمان‌های رسانه‌ای ایران و تعدادی از مسئولان و کارکنان آن‌ها را محکوم کرد.

حزب‌الله لبنان تحریم رسانه‌های ایران توسط آمریکا را محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سایت خبری المیادین، روابط عمومی این حزب با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد، دولت آمریکا و پیروان آن در سراسر جهان به دروغ ادعای آزادی بیان، اندیشه و عقیده را دارند و تا زمانی که با منافع، سیاست‌ها و اعتقادات آنها سازگار باشد، حامی این آزادی‌ها هستند.

در این بیانیه آمده است، آنها در واقع آزادی بیان همه کسانی را که با آنها مخالفت می‌کنند، به هر وسیله ممکن به ویژه از طریق اعمال تحریم خفه می‌کنند، تحریم‌هایی که «نادرستی سیاست آنها و ادعاهای دروغین آنها درباره آزادی، برابری و فرصت‌های برابر را آشکار می‌کند.»

حزب‌الله لبنان اعلام کرد، معنای واقعی تحریم‌های متفکران، نویسندگان، روزنامه‌نگاران و نهادهای رسانه‌ای در سراسر جهان اذعان به شکست در تقابل فکری و ناتوانی در متقاعد کردن جهان به الگوی فرهنگی غربی مبتنی بر کنترل و هژمونی است.

این حزب همبستگی خود را با همه موسسه‌ها و افرادی که مشمول تحریم آمریکا شده‌اند، ابراز و تاکید کرد که در کنار آنهاست و از نقش رسانه‌ای آنها در مقابله با تجاوز و اشغالگری، حمایت از مقاومت، جنبش‌های آزادی خواهانه و حق ملت‌ها به ویژه ملت منطقه خاورمیانه در داشتن حق آزادی و استقلال حمایت می‌کند.

گفتنی است که وزارت خزانه‌داری آمریکا روز جمعه اعلام کرد که ۲۹ شخص و نهاد ایرانی، از جمله خبرگزاری تسنیم را تحریم کرده است.

در بیانیه دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا (اُفک) آمده است که اقدامات اوفک علیه ۱۸ عضو اصلی نیروهای امنیتی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی ایران و سازمان زندان‌ها و سه فرد و شرکت مرتبط با دسترسی به شبکه اینترنت در کشور و سه رسانه‌ ایران از جمله خبرگزاری تسنیم، خبرگزاری فارس و پرس تی‌وی و همچنین سه مقام اصلی کشور اعمال شده است.

در این بیانیه آمریکا ادعا شده است که این اقدام در همکاری با انگلیس، کانادا، استرالیا و دیگر شرکایی وضع شده است که آنها نیز تحریم‌هایی علیه دیگر افراد نظام وضع کرده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه