English

جنبش فتح:

واشنگتن از تعهدات خود به رهبری فلسطین عدول کرد

جنبش فتح امروز شنبه اعلام کرد که واشنگتن از تعهدات خود به رهبری فلسطین عدول کرده و این شرایط به کابینه رژیم صهیونیستی اجازه داده جنایات خود را در حق فلسطینی‌ها تشدید کرده و به نقض حقوق آنها ادامه دهد.

واشنگتن از تعهدات خود به رهبری فلسطین عدول کرد

به گزارش خبرگزاری موج، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، شورای انقلابی جنبش فتح به ریاست محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در بیانیه‌ای که در پایان نشست‌های دو روزه خود در رام‌الله منتشر کرد، اعلام کرد، دولت آمریکا از تعهدات خود به رهبری فلسطین عدول کرده است.

جنبش فتح در بیانیه‌ خود شرایط بین‌المللی موجود را بسیار حساس و پیچیده توصیف و اعلام کرد که اتفاقات جهانی بسیار پرشتابی با حضور قطب‌های متعدد در حال وقوع بوده و منافع در هم تنیده شده و تک‌قطبی آمریکا رو به تضعیف است و نشست اخیر سران گروه بریکس در آفریقای جنوبی و تصمیم آنها برای گسترش اعضای گروه بهترین گواه آن است.

در این بیانیه تاکید شده، تمام اینها در سایه سکوتی بین‌المللی در برابر تشدید جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی، اتخاذ معیارهای دوگانه و نژادپرستانه در مورد آنها و مشغولیت جهان به سایر جنگ‌ها و درگیری‌ها انجام می‌شود.

همچنین در بیانیه پایانی شورای انقلابی جنبش فتح آمده است: این شرایط به کابینه فاشیست اسرائیل این امکان را داده که قتل‌ها، محاصره‌ها و شهرک‌سازی‌ها را تشدید کرده، به یهودی‌سازی قدس، هتک حرمت مقدسات اسلامی و مسیحی، تلاش برای اسرائیلی کردن مواد درسی در پایتخت ما و سرقت پول‌هایمان ادامه داده و محاصره مالی علیه تشکیلات خودگردان را تشدید کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه