English

حزب‌الله لبنان:

معادلات جدیدی را بر دشمن صهیونیستی تحمیل کردیم

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان ابراز داشت که مقاومت امروز معادلات را تغییر داده و معادلات جدیدی را بر دشمن صهیونیست تحمیل می‌کند.

معادلات جدیدی را بر دشمن صهیونیستی تحمیل کردیم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سایت النشره، هاشم صفی الدین ، رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان گفت: مقاومت امروز معادلات را تغییر داده و معادلات جدیدی را تحمیل می‌کند. لبنان دیگر در مقابله با دشمن آن کشور ضعیف نیست که نداند گزینه‌ها و اولویت‌هایش چیست بلکه اکنون این دشمن صهیونیستی است که ضعیف و سردرگم شده است و اولویت‌ها و گزینه‌های خود را نمی‌داند و رهبران سیاسی و نظامی دشمن یکدیگر را مسخره می‌کنند. قبلا می‌گفتند که یک لشکر پیشاهنگ اسرائیلی لبنان را اشغال می‌کند و امروز یک چادر، اسرائیل را متوقف و آن را ضعیف و سردرگم کرده است؛ طوری که نمی‌تواند هیچگونه تصمیمی اتخاذ کند.

وی گفت: راه به سمت قدس هموار شده است و روزی که ما در آن وارد قدس شویم، خواهد آمد.

هاشم صفی الدین گفت: سفارت انگلیس در لبنان در اوایل جنگ حمص پیامی را برای حزب‌الله فرستاد و از آمادگی خود برای ارائه حمایت‌ها و کمک‌های لازم خبر داد چرا که هدف داعش پیشروی از حمص به سمت البقاع و طرابلس بود.

وی خواهان دست کشیدن آمریکا از لبنان و مقابله با تحریم‌ها و مداخله‌های وقیحانه این کشور شد و گفت: اگر آمریکا دست از لبنان نکشد هیچ راهی برای خلاصی لبنان، حتی با وجود داشتن منابع نفتی و گازی در دریا وجود نخواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه