English

واگنرها در بلاروس می‌مانند

الکساندر لوکاشنکو، رئیس‌جمهوری بلاروس روز جمعه در رابطه با گروه واگنر گفت: تا زمانی که به این گروه نیاز داشته باشیم، آن‌ها همراه ما زندگی خواهند کرد و با ما همکاری خواهند داشت.

واگنرها در بلاروس می‌مانند

به گزارش خبرگزاری موج، لوکاشنکو در پاسخ به این سوال که آیا پریگوژین از وی تضمین‌های امنیتی دریافت کرده بود، عنوان کرد: در این رابطه باید بگویم که اولاً لازم نبود من امنیت پریگوژین را تضمین کنم. دوماً همچنین گفت‌وگویی بدین شکل اصلا انجام نگرفت.

وی در رابطه با سقوط هواپیمای پریگوژین گفت: نمی‌توانم بگویم که چه کسی مسئول این اقدام بوده است. نمی‌توانم تصور کنم که پوتین مقصر باشد.

 

بیشتر بخوانید:

پوتین مرگ فرمانده واگنر را تأیید کرد

 

به گفته مقامات روس، نام پریگوژین به عنوان مسافر یک جت شخصی که شامگاه چهارشنبه در شمال مسکو سقوط کرد و هیچ بازمانده ای نداشت، فهرست شده است. رویترز نمی‌تواند تایید کند که او در هواپیما بوده یا خیر، گرچه یک کانال تلگرامی مرتبط با واگنر، مرگ پریگوژین را اعلام کرد.

یک مقام آمریکایی هم به شبکه خبری سی‌ان‌ان گفت که «کشته شدن» پریگوژین در دولت بایدن پیش‌بینی می‌شد. این مقام همچنین گفت که این حادثه رویکرد کاخ سفید در قبال کرملین یا جنگ در اوکراین را تغییر نمی‌دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه