English

سفیر ایران در بغداد:

آمریکا مساله برق عراق را سیاسی نکند

سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد در صفحه توئیتر خود نوشت: اعتراض عراقی‌ها برای عدم سیاسی کردن مساله برق از سوی آمریکا است.

آمریکا مساله برق عراق را سیاسی نکند

به گزارش خبرگزاری موج، کاظم آل صادق سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد در صفحه توئیتر خود نوشت که عراقی‌ها با بلند کردن صدای اعتراض خود، خواستار عدم سیاسی کردن مساله برق از سوی آمریکا هستند.

 کاظم آل صادق سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: فریاد دوستان عراقی برای خارج کردن موضوع برق از تعاملات سیاسی آمریکا و استفاده ازآن برای فشارآوردن به ملتها همزمان با فصل گرما برخاسته است.

وی افزود: معترضان که دلیل بحران را دقیق تشخیص داده‌اند و بر لزوم تحقق حاکمیت اقتصادی عراق تأکید دارند، مستحق تمجید هستند.

سفیر ایران در بغداد سخنان خود را با تشکر از مردم عراق و تلاش های دولت این کشور پایان برد و نوشت: از دوستان عراقی وتلاش دولت عراق برای تحقق منافع مشترک متشکریم.

اظهارات آل صادق در حالی بیان شد که احزاب و فعالان سیاسی و اقتصادی عراق طی روزهای گذشته اقدام آمریکا در مسدود کردن وجوه مطالبات ایران بابت صادرات گاز به عراق که در یکی از بانک‌های عراق واریز شده است را عاملی برای فشار به دولت «محمد شیاع السودانی» ارزیابی کرده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه