English

وزارت خارجه روسیه هشدار داد؛

روسیه به مسیر تشکیل یک نظم جهانی چندقطبی عادلانه ادامه خواهد داد

وزارت خارجه روسیه در خصوص سرکشی نیروهای واگنر علیه کاخ کرملین و وضعیت سیاسی داخلی این کشور هشدار داد.

روسیه به مسیر تشکیل یک نظم جهانی چندقطبی عادلانه ادامه خواهد داد

به گزارش خبرگزاری موج، وزارت خارجه روسیه امروز شنبه در بیانیه ای اعلام کرد که تلاش برای شورش مسلحانه در کشور باعث نارضایتی شدید جامعه روسیه که از رئیس جمهور روسیه حمایت می کند، می شود. 

این وزارتخانه با اشاره به سرپیچی‌های گروه واگنر از وزارت دفاع روسیه افزود: آرمان های ماجراجویانه توطئه گران در واقع با هدف بی ثباتی در روسیه، از بین بردن وحدت ما و تضعیف تلاش های فدراسیون روسیه برای اطمینان از امنیت بین المللی است. بنابراین شورش به نفع دشمنان خارجی روسیه است.

وزارت خارجه روسیه در این بیانیه به کشورهای غربی نسبت به استفاده احتمالی از وضعیت داخلی روسیه برای دستیابی به اهداف روس هراسی هشدار داد.

بر اساس این بیانیه، روسیه به مسیر مستقل خود برای تضمین امنیت، حفاظت از ارزش ها و تشکیل یک نظم جهانی چندقطبی عادلانه ادامه خواهد داد.

وزارت خارجه روسیه ابراز اطمینان کرد که وضعیت در این کشور در آینده نزدیک راه حل خود را پیدا خواهد کرد و تمام اهداف و مسائل تعیین شده در عملیات نظامی ویژه محقق خواهد شد.

همچنین در این بیانیه آمده است: ما از درک این موضع اصولی توسط متحدان و شرکای خارجی خود که اکنون کاملاً آن را احساس می کنیم، بسیار قدردانیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه