English

حشدالشعبی تدابیر امنیتی مرز عراق و سوریه را بیشتر کرد

برای مقابله با تحرکات جدید بقایای داعش، حشدالشعبی تدابیر امنیتی را در نوار مرزی عراق با سوریه تشدید کرد

حشدالشعبی تدابیر امنیتی مرز عراق و سوریه را بیشتر کرد

به گزارش خبرگزاری موج، یک منبع در فرماندهی سازمان حشدالشعبی در استان الانبار عراق از تشدید تدابیر امنیتی توسط این سازمان در امتداد نوار مرزی با سوریه در غرب الانبار برای مقابله با تحرکات جدید بقایای گروهک تروریستی داعش خبر داد.

این منبع روز چهارشنبه به خبرگزاری المعلومه عراق گفته است: نیروهای حشدالشعبی در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر ورود بقایای داعش از خاک سوریه به سمت بخش غربی الانبار جهت انجام اقدامات تروریستی، وارد عمل شده و تدابیر شدید امنیتی در این منطقه برقرار کردند.

وی افزود: نیروهای حشدالشعبی با اجرای عملیات در مناطق مختلف استان الانبار موفق شدند تا مقادیری از انواع سلاح و مواد منفجره را ضبط و همچنین تونل های مخفی را کشف کنند که برای پنهان شدن و ذخیره سلاح توسط تروریست ها استفاده می شود.

این منبع تائید کرد: نیروهای حشدالشعبی همچنین چندین ایست بازرسی ثابت و سیار را در اطراف جاده های اصلی و فرعی منتهی به مناطق بیابانی استان الانبار به سمت نوار مرزی با سوریه برپا کردند و نیز برای پیشگیری از هرگونه عملیات ضد امنیتی در این منطقه به افزایش تعداد نیروهای مستقر خود در این منطقه دست زده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه