English

حزب‌الله:

ترور رهبران مقاومت، امت اسلام را برای جهاد مصمم‌تر می‌کند

حزب‌الله تاکید کرد که این اقدامات امت اسلامی را در برابر دشمن متحدتر و برای مقابله با اشغالگران مصمم تر خواهد کرد.

ترور رهبران مقاومت، امت اسلام را برای جهاد مصمم‌تر می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن جنایت بامداد امروز سه‌شنبه صهیونیست‌ها در نوار غزه تاکید کرد که این اقدامات امت اسلامی را در برابر دشمن متحدتر و برای مقابله با اشغالگران مصمم تر خواهد کرد.

در بیانیه حزب‌الله لبنان آمده است: حزب‌الله به مانند گروه‌های مقاومت، ملت‌های عربی و اسلامی و همه آزادگان و مردم شریف جهان در سوگ شهادت رهبران بزرگ جنبش جهاد اسلامی عزادار است.

حزب‌الله لبنان تأکید کرد: ترور رهبران مقاومت، هوشیاری و وحدت امت عربی و اسلامی را افزایش می‌دهد و آن را مصمم‌تر می‌کند تا به انتخاب گزینه جهاد و مقاومت تا پیروزی کامل ادامه دهد.

در ادامه این بیانیه آمده است: حملات وحشیانه دشمن صهیونیستی به نوار غزه با هدف قرار دادن مجاهدین، زنان و کودکان، جنایت علیه بشریت است که در آن تمام معانی خیانت، تروریسم و ارعاب تجسم یافته است. این جنایت باید همه سازمان‌های بشردوستانه و بین‌المللی، دولت‌ها و به اصطلاح وجدان جهانی را اتخاذ گام‌ها مناسب در مقابل این جنایت مداوم وا دارد.

حزب‌الله در پایان خاطرنشان کرد: ما همبستگی کامل خود را با برادرانمان در جنبش جهاد اسلامی و حمایت کامل و صریح خود را از همه گزینه‌ها و اقدامات رهبری جنبش و گروه‌های مقاومت برای بازدارندگی در برابر دشمن صهیونیستی اعلام می‌کنیم.

این بیانیه پس از آن صادر شد که بامداد امروز (سه‌شنبه) بمب افکن های رژیم صهیونیستی به نوار غزه حمله کردند که در نتیجه این تجاوز ۱۳ فلسطینی شهید و ۲۰ نفر دیگر زخمی شدند.

این جنایت واکنش‌ها و محکومیت‌های شدید منطقه‌ای و بین‌المللی گسترده‌ای را به همراه داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه