English

مک‌دونالد دفاتر خود در آمریکا را می‌بندد

مک‌دونالد، بزرگ‌ترین رستوران‌ زنجیره‌ای فست فود در جهان موقتاً دفاتر خود در آمریکا را در این هفته تعطیل می‌کند و آماده اعلام تعدیل نیروهای خود می‌شود.

مک‌دونالد دفاتر خود در آمریکا را می‌بندد

 به گزارش خبرگزاری موج به نقل از رویترز، مک‌دونالد، بزرگ‌ترین رستوران‌ زنجیره‌ای فست فود در جهان موقتاً دفاتر خود در آمریکا را در این هفته تعطیل می‌کند و آماده اعلام تعدیل نیروهای خود می‌شود. این اقدام بخشی از تغییر ساختار این شرکت بزرگ است.

مک‌دونالد هفته گذشته طی ایمیلی به کارکنان خود در آمریکا و برخی دفاتر بین‌المللی، از آن‌ها خواست از روز دوشنبه تا چهارشنبه دورکاری کنند تا بتواند تصمیم خود درمورد کارکنان را به‌صورت مجازی اطلاع‌رسانی کند. مشخص نیست چه تعداد از کارکنان این شرکت تعدیل می‌شوند.

دفتر این شرکت در شیکاگو اعلام کرد طی هفته‌ای که از سوم آوریل آغاز می‌شود، تصمیمات مهم خود را درمورد کارکنان و موقعیت‌های کاری در سراسر سازمان اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

این شرکت همچنین از کارکنانش خواست تمام ملاقات‌های حضوری با فروشندگان و سایر شرکا را در دفاتر مرکزی لغو کنند.

این فروشگاه زنجیره‌ای در ژانویه اعلام کرد نیروی کار شرکتی خود را به‌عنوان بخشی از استراتژی تجاری خود بررسی خواهد کرد که منتهی به تعدیل نیرو در برخی بخش‌ها و توسعه نیروها در بخش‌های دیگر می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه