English

مدودف:

کشورهای غربی به دنبال توجیه جنگ جهانی سوم هستند

نائب رئیس شورای امنیت ملی روسیه اعلام کرد کشورهای غربی با ارسال مداوم سلاح به اوکراین، تنها برای یک جنگ جهانی زمینه چینی می کنند.

کشورهای غربی به دنبال توجیه جنگ جهانی سوم هستند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از تاس، نائب رئیس شورای امنیت ملی روسیه هشدار داد غرب برای گریز از جنگ جهانی سوم چاره ای جز توجیه ارسال تسلیحات نظامی به اوکراین ندارد.

دیمیتری مدودف، نائب رئیس شورای امنیت ملی روسیه امروز شنبه و در واکنش به ارسال تانک های غربی به اوکراین، گفت که اولاً دفاع از اوکراین، که هیچکس در اروپا به آن نیاز ندارد، در صورتی که رخ دهد، جهان را از انتقام مصون نخواهد داشت.

این مقام ارشد روس هشدار داد: ثانیاً، هنگامی که جنگ جهانی سوم شروع شود، متأسفانه این جنگ بر سر تانک ها یا حتی بر روی جت های جنگنده نخواهد بود. در آن زمان قطعاً همه چیز با خاک یکسان خواهد شد.

مدودف در این پیام خود به طور خاص اظهارات گیدو کروستو وزیر دفاع ایتالیا را هدف قرار داد که اخیر گفته بود اگر تانک‌های روسی به کی‌یف و مرزهای اروپا برسند، جنگ جهانی سوم رخ خواهد داد وارسال تسلیحات به اوکراین را به منظور جلوگیری از تشدید تنش، توجیه کرد.

مدودف اظهارات وزیر دفاع ایتالیا را با درخواست‌های روشن انگلیس از دیگر کشورهای غربی برای ارسال تمامی سلاح‌های ناتو به کی‌یف هم سنگ دانست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه