English

درگیری در مرکز امنیتی در پاکستان و گروگانگیری تروریست‌ها

رسانه‌های پاکستانی اعلام کردند اغتشاش در یک مرکز امنیتی در ایالت خیبرپختونخوا که محل نگهداری و بازجویی تروریست‌ها است، باعث درگیری در محل و گروگانگیری شده و عملیات برای نجات نیروهای امنیتی و خلع سلاح گروگانگیران در جریان است.

درگیری در مرکز امنیتی در پاکستان و گروگانگیری تروریست‌ها

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از منابع خبری پاکستان، عملیات نیروهای امنیتی برای پاکسازی مرکز تحت اشغال تروریست‌ها در شهر «بنو» واقع در ایالت خیبرپختونخوا در شمال غرب پاکستان در جریان است.

منابع خبری گفتند: یک گروه ۳۰ نفره از تروریست‌های بازداشتی در مرکز پلیس ضدتروریسم (CTD) در شهر بنو در حین بازجویی با نیروهای امنیتی درگیر و پس از خلع سلاح نیروها اقدام به گروگانگیری کرده و مطالبه آنان آزادی همدستان باقی مانده خود و خروج امن از محل حادثه و منتقل شدن به داخل خاک افغانستان اعلام شده است.

سخنگوی دولت ایالت خیبرپختونخوا اعلام کرد: عملیات علیه گروگانگیران ادامه دارد و نیروهای امنیتی محل مورد نظر را به طور کامل تحت کنترل دارند.

گروگانگیری در مرکز نیروهای پلیس ضدتروریسم در ایالت خیبرپختونخوا پاکستان درحالی صورت می‌گیرد که صبح امروز درپی حمله مهاجمان ناشناس به پلیس در شهر لاکی مروات واقع در همین استان چهار نفر از نیروهای امنیتی کشته شدند.

«ثمر هارون بلور» یک نماینده مجلس ایالتی در واکنش به گروگانگیری در شهر بنو گفت که وضعیت امنیتی ایالت خیبرپختونخوا از کنترل خارج شده و دولت ایالتی در انجام وظایت خود ناتوان است.

تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این گروگانگیری را برعهده نگرفته است با این حال منابع آگاه به رسانه‌های پاکستان گفتند که عناصر گروه تروریستی تحریک طالبان (تی‌پی‌پی) پیش تر بازداشت و به مرکز امنیتی مذکور منتقل شده بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه