English

رئیس جمهوری روسیه:

جهان به سوی بهترشدن در حال تغییر است

ولادیمیر پوتین گفت: سراسر جهان در حال تغییر است که به باور من به سوی شرایط بهتر پیش می‌رود.

جهان به سوی بهترشدن در حال تغییر است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری تاس؛ پوتین در سخنرانی ویدیویی برای نخستین کنگره "جنبش کودکان و جوانان روس"، افزود: نه تنها روسیه اکنون در بستر تغییرات بزرگ و گسترده می گذرد، بلکه سراسر جهان در حال تغییر است که به باور من به سوی شرایط بهتر پیش می رود.

به گفته وی؛ در جهان بهبود یافته آینده، همه کشورها و ملت ها واقعا برابر و همگان از حق محترم شمرده شدن، پیروی از سنت ها، سخن گفتن به زبان بومی، ارج نهادن به پیشینیان و امکان خودشکوفایی فردی به رغم شرایطی که در آن رشد کرده و جامعه و کشور اصلی خود، برخوردار خواهند بود.

پوتین در نشست شورای توسعه راهبردی و پروژه های ملی روسیه گفت: تحریم های اعمال شده علیه روسیه فرصت های جدیدی را می گشاید و به انگیزه ای برای ایجاد یک اقتصاد کاملا مستقل تبدیل می شود.

رئیس جمهوری روسیه افزود: محدودیت های ناشی از تحریم ها وظایف دشوار بسیاری را در مقابل کشور ما قرار داده است. مشکلاتی در رابطه با قطعات وجود داشته، کمبودهایی در راه حل های فناورانه داریم و در مسائل لجستیکی عادی اختلال هایی به وجود آمده است. اما از طرف دیگر، تحریم ها فرصت های جدید را می گشاید و انگیزه ای برای ساخت اقتصادی است که به طور کامل از لحاظ علمی و فنی، تولید و پرسنل مستقل است.

وی بر ضرورت دستیابی به نقش رهبری روسیه در حوزه هایی مانند هوش مصنوعی، انتقال داده و فناوری های جدید صنعتی تاکید کرد وگفت رویدادها و کنفرانس هایی در چنین زمینه های توسعه ای در آینده نزدیک برگزار خواهد شدو تلاش خواهد کرد شخصاً در آنها شرکت کند و از اعضای دولت نیز بخواهد که در آنها شرکت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه