English

اسماعیل هنیه:

سیاست هرگز در مقابل پروژه مقاومت نبوده است

رئیس دفتر سیاسی حماس به مناسب سی و پنجمین سالروز تأسیس این جنبش گفت: حماس بین مقاومت و سیاست پیوند برقرار کرد و سیاست هرگز در مقابل پروژه مقاومت نبوده است.

سیاست هرگز در مقابل پروژه مقاومت نبوده است

به گزارش خبرگزاری موج، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش فلسطینی حماس در یک سخنرانی تلویزیونی به مناسبت فرارسیدن سی و پنجمین سالگرد تاسیس این جنبش، گفت: حماس بین مقاومت و سیاست پیوند برقرار کرد و سیاست هرگز در مقابل پروژه مقاومت نبوده و حتی زمانی که ما در انتخابات پیروز شدیم و دولت تشکیل دادیم، مقاومت را حفظ کردیم و مقاومت در سایه دولت حماس روز به روز قوی‌تر شد تا جایی که کار به تشکیل ارتش قسام به فرماندهی محمد ضیف کشیده شد.

وی افزود: اگر دولت آتی صهیونیستی فکر می کند قادر به اجرای توطئه هایش در قدس و کرانه باختری است، دچار توهم شده است به این دلیل که کرانه باختری به آتشی در برابر اشغالگران تبدیل خواهد شد.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین چالش های فراروی ما در سالگرد تاسیس حماس، حمایت از قدس، آزادسازی اسرا، شکستن محاصره غزه و حفظ حق بازگشت آوارگان فلسطینی به وطن است. اولین اولویت ما مسئله فلسطین است و هرگز سازش را به زیان حقوق مردم فلسطین نمی پذیریم. اولویت دوم ما قدس به عنوان محور نبرد با دشمن است به این دلیل که قدس، پایتخت، عقیده، قبله و سمبل مردم فلسطین و امت اسلامی است.

اسماعیل هنیه تصریح کرد: دولت آتی صهیونیستی تهدیدی استراتژیک برای قدس و عامل گسترش شهرک سازی است.

اسماعیل هنیه گفت: این مردم فلسطین هستند که معادله ها در کرانه باختری را با پایداری و مقاومت خود رقم می زنند و در همین حال قدس همچنان امانت عظیمی بر گردن حماس است و ما به خاطر آن شمشیر قدس را در برابر دشمن از نیام برکشیدیم. به رغم تمام توطئه ها علیه کرانه باختری، امروزه مقاومت رو به گسترش است و حضور موثری در پایداری مردم فلسطین دارد. توطئه های رژیم صهیونیستی علیه کرانه باختری با همکاری امنیتی با تشکیلات خودگردان فلسطین اجرا می شود. کرانه باختری در معرض توطئه عظیمی از سوی رژیم صهیونیستی برای بسط نفوذ در این منطقه و قدس و تغییر آثار آن و احداث شهرک و دیوار حائل قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه