English

اختلافات در کابینه جدید رژیم صهیونیستی بالا گرفت

اختلافات در روند تشکیل کابینه جدید رژیم صهیونیستی با نخست وزیری بنیامین نتانیاهو بشدت بالا گرفته است.

اختلافات در کابینه جدید رژیم صهیونیستی بالا گرفت

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از تلویزیون رژیم صهیونستی، نتانیاهو نخست وزیر برای تشکیل کابینه جدید رژیم صهیونیستی مجبور به نوبتی کردن پست وزارت امور خارجه شد.

بنیامین نتانیاهو رهبر حزب لیکود و نخست وزیر آینده در پی تشدید اختلافات درون جریان‌های راستگرای افراطی، درصدد نوبتی کردن پست وزارت امور خارجه در کابینه خود است.

نتانیاهو می‌خواهد در دو سال نخست، سمت وزارت امور خارجه را به یکی از اعضای ارشد حزب لیکود بسپارد. ران درمر سفیر سابق رژیم صهیونیستی در آمریکا نیز فردی است که قرار است سمت وزارت خارجه در دو سال دوم دولت نتانیاهو به وی سپرده شود.

منبع مذکور در رابطه با اینکه چه کسی دو سال نخست وزیر امور خارجه کابینه نتانیاهو خواهد بود، گفت که «یسرائیل کاتس» از اعضای حزب لیکود محتمل‌ترین گزینه برای احراز این مقام است.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در بخش دیگری از این گزارش آورده است که احتمالاً دودی امسالم نیز به عنوان رئیس کنست و دیوید بیتان نیز به عنوان رئیس کمیته امور اقتصادی منصوب شود.

در این گزارش عنوان شده است که نتانیاهو به سبب تمایل زیادش به انتصاب درمر در سمت وزارت امور خارجه، مورد انتقاد شدید لیکودی‌ها قرار گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه