English

تعویق جلسه دادگاه ۶ اسیر فلسطینی تونل آزادی

طبق اعلام مرکز اطلاع رسانی فلسطین جلسه دادگاه ۶ اسیر تونل آزادی که قرار بود سه شنبه برگزار شود، به تعویق افتاد.

تعویق جلسه دادگاه ۶ اسیر فلسطینی تونل آزادی

به گزارش خبرگزاری موج، مرکز اطلاع رسانی فلسطین از به تعویق افتادن جلسه دادگاه ۶ اسیر تونل آزادی که قرار بود ششم ماه جاری میلادی ( سه شنبه ) برگزار شود، خبر داد.

دفتر اطلاع‌رسانی اسرای فلسطین امروز یکشنبه اعلام کرد که قرار بود این جلسه ششم ماه جاری میلادی در دادگاه مرکزی الناصره برگزار شود اما به ۱۰ ژانویه آینده موکول شده است.

شماری از وکلای هیات امور اسرا و آزادگان فلسطین، جولای گذشته خواستار تجدیدنظر در حکم صادر شده در حق ۶ اسیر تونل آزادی شدند.

دادگاه‌های اسرائیلی ۲۲ ماه مه گذشته، این ۶ اسیر فلسطینی را به پنج سال حبس و پرداخت جریمه مالی پنج هزار شیکلی (واحد پول رژیم صهیونیستی) محکوم کردند.

این احکام به خاطر انتقام از آنان برای فرار از زندان جلبوع صادر شده است.

خاطرنشان می‌شود که ۶ اسیر فلسطینی به نام‌های «محمود العارضه»، «محمد العارضه»، «ایهم کممجی»، «یعقوب غوادره»، «محمود ابو شیرین» و «ایاد جرادات» ششم سپتامبر سال ۲۰۲۱ با حفر یک تونل موفق به فرار از زندان فوق امنیتی «جلبوع» شدند اما در نهایت دو هفته پس از آزادی بار دیگر توسط اشغالگران صهیونیست دستگیر و زندانی شدند.

فرار اسیران فلسطینی از یکی از امنیتی ترین زندان های رژیم صهیونیستی بازتاب گسترده ای در افکار عمومی فلسطین داشت و تبدیل به نماد امید برای خروج از اشغالگری رژیم صهیونیستی شد.

منابع حقوق بشر فلسطین گفته اند که بیش از چهار هزار اسیر فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه