English

سنتکام:

کشته شدن القرشی ضربه جدیدی به داعش است

فرماندهی مرکزی آمریکا با افشای این مطلب که سرکرده داعش اواسط اکتبر سال جاری میلادی توسط ارتش آزاد سوریه در شهر درعا کشته شد، تاکید کرد: کشته شدن القرشی ضربه جدیدی به داعش است.

کشته شدن القرشی ضربه جدیدی به داعش است

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از سایت الشروق، جو بوچینو، سخنگوی فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) فاش کرد: ابو الحسن القرشی، سرکرده گروه تروریستی داعش اواسط اکتبر سال جاری میلادی به دست گروهی موسوم به "ارتش آزاد سوریه" در شهر "درعا"ی سوریه کشته شد.

سخنگوی سنتکام در ادامه کشته شدن القرشی را ضربه جدیدی به داعش توصیف کرد و گفت: داعش هنوز تهدیدی برای منطقه است و ما به همکاری با هم‌پیمانان و شرکا برای شکست داعش ادامه می‌دهیم.

گروه تروریستی داعش یک فایل صوتی از ابو عمر المهاجر، سخنگوی خود منتشر کرده که در آن از کشته شدن ابو الحسن القرشی خبر داده و ابو الحسین الحسینی القرشی را به عنوان سرکرده جدید معرفی کرد و از اعضای این گروه تروریستی خواست با وی بیعت کنند.

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا سوم فوریه سال جاری میلادی از کشته شدن القرشی در حمله هوایی جنگنده‌های این کشور به منطقه "اطمه" در استان ادلب واقع در شمال غرب سوریه خبر داده بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه