English

گروسی:

حملات اوکراین به زاپروژیا بازی با آتش است

مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرد که حملات موشکی به نیروگاه هسته ای زاپروژیا غیر قابل قبول و بازی با آتش است.

 حملات اوکراین به زاپروژیا بازی با آتش است

به گزارش خبرگزاری موج، مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی نسبت به حملات گسترده اوکراین علیه نیروگاه هسته ای زاپروژیا واکنش نشان داد.

 

«رافائل گروسی» مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی امروز یکشنبه در واکنش به حملات موشکی اوکراین به نیروگاه هسته ای زاپروژیا که به وقوع انفجارهای قوی در این منطقه منجر شد، اعلام کرد که عاملان انفجارهای قدرتمند زاپروژیا، با آتش بازی می کنند.

 

مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی در پیامی تاکید کرد: اخبار دیروز و صبح امروز تیم ما بسیار ناراحت‌کننده است. انفجارهایی در محل این نیروگاه بزرگ هسته ای رخ داده است، که کاملاً غیرقابل قبول است.

 

گروسی در ادامه افزود: هر کسی که در پس از این ماجراست، باید فوراً متوقف شود. همانطور که پیش تر بارها گفته ام، شما با آتش بازی می کنید!

 

مشاور مدیرکل شرکت «روزنرگواتوم» روسیه نیز اوایل امروز از حملات سهمگین و متعدد نیروهای ارتش اوکراین به نیروگاه اتمی زاپروژیا ظرف تنها یک روز خبر داد. کارچا گفت: بین ساعات ۱۷:۱۵ تا ۱۷:۴۱ دقیقه عصر دیروز (شنبه) نیروگاه اتمی زاپروژیا ۱۲ بار هدف حمله قرار گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه