English

عدم همکاری قطر با تل آویو، پای آنها را به فیفا باز کرد

شبکه "کان" رژیم صهیونیستی ادعا می کند که دولت قطر هرگونه همکاری با شرکت ارتباطات سیار اسرائیل در جام جهانی ۲۰۲۲ را رد کرده و همین امر موجب شکایت مقامات تل آویو به فیفا شده است.

 عدم همکاری قطر با تل آویو، پای آنها را به فیفا باز کرد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه "خلیج اونلاین"، شبکه کان اعلام کرده است که بین ۱۰ تا ۲۰ هزار اسرائیلی برای حضور در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ و تماشای این بازی‌ها راهی دوحه خواهند شد.

براساس این گزارش، آنها مجبور هستند که در مدت حضورشان در قطر، سیم کارت‌های کشور قطر را خریداری کرده و از آن استفاده کنند.

شبکه کان گزارش داد که یوعاز هاندل وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی در خصوص این موضوع نامه‌ای به فیفا و مقامات بلندپایه اتحادیه بین المللی ارتباطات سازمان ملل متحد نوشته است.

براساس گزارش این شبکه، هاندل از مقامات بین المللی برای برقراری ارتباط با شرکت های تلفن همراه قطری که از مذاکره با شرکت های اسرائیلی خودداری می کنند، درخواست کمک کرده است.

قطر پیش از این با هرگونه بازگشایی کنسولگری مؤقت رژیم صهیونیستی در طول بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ مخالفت کرد و ژوئن گذشته براساس توافق با فیفا اجازه داد که ساکنان سرزمین‌های اشغالی بدون اخذ ویزا به دوحه سفر کنند.

دولت قطر در آگوست گذشته نیز در صفحه "سایت فیفا" که نقشه کشورهایی را نشان می‌داد که می توانند بلیت مسابقات را تهیه کنند، نام جعلی "اسرائیل" را حذف و جای آن سرزمین‌های اشغالی فلسطین را جایگزین کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه