English

شهید و زخمی شدن ۵ نظامی عراقی بر اثر انفجار بمب در «دیالی»

منابع محلی از شهید شدن یک سرباز عراقی و زخمی شدن چهار نظامی دیگر بر اثر انفجار بمب تروریست های داعش در مسیر کاروان ارتش عراق در استان دیالی خبر دادند.

شهید و زخمی شدن ۵ نظامی عراقی بر اثر انفجار بمب در «دیالی»

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از بغداد الیوم، منابع امنیتی عراق از انفجار بمب در مسیر کاروان ارتش این کشور در استان «دیالی» و شهید و زخمی شدن پنج نظامی خبر دادند.

بر اساس گزارش این منابع، این حمله دیروز شنبه در روستای «شلیه» در جنوب ناحیه «بهرز» واقع در ۱۰ کیلومتری جنوب «بعقوبه» اتفاق افتاد و بر اثر آن یک سرباز عراقی شهید و چهار نظامی دیگر زخمی شدند.

به گفته این منابع، مناطق جنوب ناحیه بهرز به علت وجود مخفیگاه‌های داعش، هدف حملات گاه و بیگاه تروریست‌ها قرار می‌گیرد.

این خبر در حالی است که منابع عراقی امروز یکشنبه اعلام کردند که جنگنده‌های عراقی مواضع داعشی ها را استان کرکوک هدف قرار داده‌اند. این منابع همچنین از درگیری‌های شدید نیروهای حشد شعبی و تروریست‌های داعش در مناطق کوهستانی «حمرین» در دیالی و کشته و زخمی شدن دست کم شش تروریست و محاصره آنها در داخل یک تونل خبر دادند.

منابع محلی عراقی همچنین از اصابت یک راکت به بازار شهر «الشعله» در غرب بغداد و وقوع آتش سوزی در آن خبر داده و افزودند که نیروهای دفاع مدنی برای مهار آتش سوزی به منطقه اعزام شده‌اند. بر اثر این حمله راکتی ناشناس، ستونی از دود در آسمان بغداد بلند شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی