English

حزب‌الله:

آمریکا عامل اصلی همه مشکلات ملت لبنان است

معاون شورای اجرایی حزب‌الله لبنان در سخنانی آمریکا را به سوء استفاده از بحران اقتصادی این کشور برای دستیابی به اهدافش متهم کرد و واشنگتن را عامل اصلی مشکلات ملت لبنان خواند.

آمریکا عامل اصلی همه مشکلات ملت لبنان است

به گزارش خبرگزاری موج، شیخ علی دعموش، معاون رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان در سخنانی اظهار کرد: آمریکا از بحران اقتصادی، مالی و معیشتی لبنان برای به دست گرفتن کنترل لبنان و رسیدن به اهداف خود سوء استفاده می‌کند. آمریکا مانع از رسیدن هرگونه کمکی به مردم ما می‌شود تا لبنان را تحت فشار بحران‌ها، محاصره، تحریم‌ها و تحقیر حفظ کند.

وی گفت: ادعای برخی افراد مبنی بر تحرکات آمریکا برای کمک به لبنان، این واقعیت را تغییر نمی‌دهد که واشنگتن در وهله اول برای کمک به اسرائیل اقدام می‌کند و عامل اصلی همه رنج‌های لبنانی‌ها است.

دعموش افزود: لبنانی‌ها باید بدانند آمریکایی که لبنان را از استخراج نفت و گاز و استفاده از برق باز داشت و از مفسدان و شکست خوردگان محافظت کرد، دشمن آنهاست و این آمریکا است که آنها را محاصره کرده و با مطرح کردن شرط و شروط بحران آنها را تشدید می‌کند.

وی در ادامه تاکید کرد: مقاومت بر اساس پیشینه فرهنگی، انسانی و میهنی خود به وظایف اجتماعی و سیاسی خود عمل می‌کند و امروز قوی‌ترین معادلات را برای شکستن محاصره آمریکا بر کشور، نجات آن، احقاق حقوق و مسائل دیگر ایجاد می‌کند.

دعموش همچنین خاطرنشان کرد: حزب‌الله همچنان به مسئولیت‌های خود در قبال کشور و مردم خود ادامه می‌دهد و بر رفع محاصره آمریکا از لبنان پافشاری می‌کند و به هجمه‌ها علیه خود توجهی نمی‌کند

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه