English

وزیر حمل و نقل لبنان تاکید کرد؛

لزوم تقویت همکاری های راهبردی لبنان با ایران در زمینه حمل و نقل

وزیر حمل و نقل لبنان در دیدار با مجتبی امانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در بیروت بر لزوم تقویت همکاری های دو کشور در زمینه حمل و نقل تاکید کرد.

لزوم تقویت همکاری های راهبردی لبنان با ایران در زمینه حمل و نقل

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از وبگاه لبنانی العهد، علی حمیه وزیر حمل و نقل لبنان روز گذشته در دیدار با مجتبی امانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در بیروت بر لزوم تقویت همکاری های دو کشور در زمینه حمل و نقل تاکید کرد.

بنابر اعلام منابع لبنانی این دیدار در راستای توسعه و فعال سازی همکاری ها میان ایران و لبنان در بخش های راهبردی انجام شده است.

وزیر حمل و نقل لبنان نیز در پیامی توئیتری در این باره نوشت: دیدار با مجتبی امانی سفیر ایران در لبنان، فرصت مناسبی برای فعال سازی و تقویت همکاری ها با ایران در پروژه های راهبردی بود.

وی افزود: برگزاری این دیدار به استفاده از کمک ها و تجارب ایران ، در راستای فعال سازی خدمات عمومی وزارت حمل و نقل لبنان ، منجر خواهد شد.

در تحولی دیگر از لبنان، سلیم عون عضو فراکسیون لبنانِ قوی در پارلمان این کشور با اشاره به دیدار اخیر میشل عون رئیس جمهور لبنان و نجیب میقاتی نخست وزیر مکلف به تشکیل دولت در کاخ بعبدا، عنوان کرد: آب های راکد مانده در زمینه تشکیل دولت جدید به تحرک درآمده است، مگر اینکه عکس این مساله به اثبات برسد.

وی افزود: ما نمی توانیم تا زمان ایجاد خلاء ریاست جمهوری در لبنان، صبر پیشه کنیم. اگر نیت ها مثبت باشد بزودی دولت جدید تشکیل خواهد شد و دیگر با مشکل دولت های با عمر کوتاه مدت مواجه نخواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه