English

نخست وزیر تایلند ۲ سال دیگر در قدرت باقی می ماند

پراویت پیش از جلسه کابینه به خبرنگاران گفت: "چگونه می توانم آماده نخست وزیری باشم؟ درحالیکه نخست وزیر دو سال دیگر بر سر کار خواهد ماند.

نخست وزیر تایلند 2 سال دیگر در قدرت باقی می ماند

به گزارش خبرنگار بین المللی خبرگزاری موج، روز سه شنبه در حالی که حزب اصلی مخالفان نخست وزیر تایلند به دنبال حکم دادگاه برای برکناری نخست وزیر در ماه جاری، یک سال قبل از برگزاری انتخابات هستند؛ معاون نخست وزیر تایلند، پراویت ونگسووان، اعلام کرد که پرایوت چان اوچا دو سال دیگر در قدرت خواهد بود. 

پراویت ونگسووان، رئیس سابق ارتش و پادشاه قدیمی سیاسی، روز سه شنبه در پاسخ به خبرنگاران که در صورتی که دادگاه قانون اساسی اعلام کند او برای مدت طولانی در قدرت بوده است، برای جایگزینی پرایوت آماده می شود یا خیر.چگونه می توانم آماده باشم؟ درحالیکه نخست وزیر دو سال دیگر بر سر کار خواهد ماند.

پراویت، یک دلال قدرت که به دلیل اعمال نفوذ در پشت صحنه شهرت دارد، نگفت که آیا این دو سال شامل انتخاباتی می شود که پرایوت باید ظرف 10 ماه آینده برگزار کند.

مخالفان بارها به دنبال حذف پرایوت از راه های قانونی بوده است و ژنرال بازنشسته از برخی از بزرگترین اعتراضات ضد دولتی در سال های اخیر جان سالم به در برده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه