English

المیادین:

جهاد اسلامی با پیشنهاد آتش‌ بس مصر مخالفت کرده است

منابع در مقاومت فلسطین در مصاحبه با المیادین اعلام کردند که مصر پیشنهاد آتش‌بس چند ساعته را داد، اما واکنش جهاد اسلامی این بود که اکنون زمان پاسخ به جنایت‌های اشغالگر اسرائیلی است.

جهاد اسلامی با پیشنهاد آتش‌ بس مصر مخالفت کرده است

به گزارش خبرگزاری موج، منابع در مقاومت فلسطین در مصاحبه با المیادین اعلام کردند که مصر پیشنهاد آتش‌بس چند ساعته را داد، اما واکنش جهاد اسلامی این بود که اکنون زمان پاسخ به جنایت‌های اشغالگر اسرائیلی است.

منابع به المیادین تصریح کردند: به مصر اعلام شد که پاسخ مقاومت ممکن است برای مدت نامشخصی ادامه داشته باشد. همچنین هماهنگی بالایی میان حماس و جهاد در مدیریت نبرد وجود دارد.

روز جمعه نیز احسان عطایا، نماینده جهاد اسلامی در لبنان اعلام کرد: اسرائیل از طریق میانجی‌گران خواهان توقف تشدید تنش شد؛ اما ما مخالفت کردیم. اسرائیل خط قرمزها را زیر پا گذاشته است و ما در آغاز رویارویی هستیم و جایی برای صحبت از میانجی‌گران نیست.

همچنین داوود شهاب، مسئول دفتر رسانه‌ای جهاد اسلامی در فلسطین اعلام کرد که در حال حاضر صحبتی از آرام کردن اوضاع در نوار غزه نیست.

وی تاکید کرد: مصمم هستیم رژیم اشغالگر را به رعایت اصول درگیری ملزم کنیم و هرگز به آن اجازه نخواهیم داد این اصول را نقض کند، در حال حاضر اولویت ما ادامه این مبارزه و پاسخ به این حمله وحشیانه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی