English

عضو شورای عالی سیاسی یمن:

آتش بس تا ابد ادامه نخواهد یافت مگر اینکه موجبات پیروزی ملت یمن فراهم شود

عضو شورای عالی سیاسی یمن تاکید کرد: آتش بس تا ابد ادامه نخواهد یافت مگر اینکه موجبات پیروزی ملت یمن از طریق آن فراهم شود، همچنین باید محاصره همه جانبه یمن شکسته شود، در غیر این صورت به سوی جبهه عازم خواهیم شد.

آتش بس تا ابد ادامه نخواهد یافت مگر اینکه موجبات پیروزی ملت یمن فراهم شود

به گزارش خبرگزاری موج، محمدعلی الحوثی عضو شورای عالی سیاسی یمن امروز یکشنبه در سخنانی از بررسی موضوع استمرار آتش بس در یمن با توجه به ادامه نقض مکرر آن از سوی ائتلاف متجاوز سعودی خبر داد.

وی در این باره گفت: آتش بس فعلی از سوی رهبر جنبش انصارالله یمن، در حال بررسی است و البته تاکنون نتیجه‌ای نداشته است، ما از این آتش بس رضایت نداریم.

محمدعلی الحوثی تاکید کرد: آتش بس تا ابد ادامه نخواهد یافت مگر اینکه موجبات پیروزی ملت یمن از طریق آن فراهم شود، همچنین باید محاصره همه جانبه یمن شکسته شود، در غیر این صورت به سوی جبهه عازم خواهیم شد.

گفتنی است روز گذشته محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن در سخنانی گفته بود که منطقه بدون برقراری صلح و ثبات در یمن آرام نخواهد گرفت.وی تاکید کرد که صلح و ثبات در یمن تنها با توقف کامل تجاوزات ائتلاف سعودی، خروج نظامیان بیگانه و برچیده شدن کامل محاصره یمن محقق خواهد شد.

عبدالسلام همچنین خواستار آزادی اسرای یمنی و بررسی هزینه‌های جنگ تحمیل شده بر یمن شده بود و تاکید کرد که هر اقدامی که منجر به صلح واقعی در یمن نشود، بی ارزش است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه