English

ایلان ماسک خطاب به ترامپ:

از سیاست خداحافظی کن و برو آفتاب بگیر!

ایلان ماسک در رشته توییت‌هایی خطاب به دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا گفت از جاه طلبی‌های خود درخصوص بازگشت به عرصه سیاست دست بردارد.

 از سیاست خداحافظی کن و برو آفتاب بگیر!

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه خبری دیلی بیست، رشته توییت‌های ایلان ماسک، مدیرعامل میلیاردر شرکت تسلا پس از آن منتشر شد که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا طی سخنرانی در جمع هوادارانش در انکوریج، آلاسکا انتقادات تندی را علیه ماسک ایراد کرد.

 

ماسک شامگاه دوشنبه در توییتی نوشت: «من از این مرد (ترامپ) متنفر نیستم. اما وقتش رسیده که از سیاست خداحافظی کرده و برود دوش آفتاب بگیرد! دموکرات‌ها نیز باید دست از حمله بردارند – طوری جلوه ندهید که انگار تنها راه ترامپ برای بقا، به دست آوردن مجدد ریاست‌جمهوری است.»

اما همه چیز به اینجا ختم نمی‌شود، ایلان ماسک درخصوص سن ترامپ هم اظهار نظر کرد.

وی در ادامه توییت‌هایش نوشت: «در پایان دوره، ترامپ ۸۲ ساله خواهد شد که برای مدیریت هر کاری بسیار پیر است. ایالات متحده آمریکا را تنها بگذار! اگر ران دسنتیس، فرماندار ایالت فلوریدا در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ در مقابل جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا شرکت کند، او به راحتی خواهد برد – حتی نیازی به تشکیل کارزار ندارد.»

ایلان ماسک حتی درخصوص اظهارات ترامپ در این سخنرانی که گفته بود "ماسک به من رای داده بود"، واکنش نشان داد و اظهار کرد: «صحت ندارد!»

سخنگوی ترامپ به درخواست دیلی بیست جهت اظهار نظر پاسخ نداد.

یک منبع نزدیک به این رئیس‌جمهوری سابق اخیرا به دیلی بیست گفته که تصمیم رسمی درخصوص حضور ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا گرفته نشده است. وی افزود: این یک تصمیم شخصی میان ترامپ و خانواده‌اش است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی